וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונייה תקף את פריז ולאונרדו: "סתמו לי את הפה, רצו שאשחק בחינם"

המגן שחתם בדורטמונד, תקף את המנהל המקצועי: "הוא בכלל לא ניסה לשבת איתי ואחרי זה טען בתקשורת שסירבתי להאריך את החוזה. זה שקר"

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

הליגה בצרפת אומנם הסתיימה מזמן בגלל מגיפת הקורונה, אבל פריז סן ז'רמן כבר החלה בהכנות למשחק הגדול שמצפה לה ברבע גמר ליגת האלופות מול אטאלנטה המפתיעה והדורסנית. מי שלא יעמוד לרשות אלופת צרפת במשחק הזה הוא תומא מונייה, שסירב להאריך את חוזהו מעבר ל-30 ביוני וכמו אדינסון קבאני, לא יעמוד לרשות הצרפתים במשחק הקשה.

תומא מונייה שחקן בורוסיה דורטמונד. אתר בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
לא חסך בביקורות נגד פריז. תומא מונייה/אתר רשמי, אתר בורוסיה דורטמונד

בניגוד לקבאני, הקיצוני הימני כבר מצא בית חדש וישחק בעונה הבאה בליגת האלופות עם מדי בורוסיה דורטמונד. כעת הוא התפנה לסגור חשבון עם לאונרדו, המנהל המקצועי של הצרפתים שלטענתו אפילו לא ניסה לנהל עמו מו"מ. "לאונרדו לא ניסה להגיע לסיכום עם דורטמונד ובטח שלא איתי. הוא רצה שאשאר בפריז ואשחק בחינם", תקף מונייה, "הם אמרו לי בטלפון לא להיפגש עם אף אחד בגלל שאני יכול להגיד דברים שיגרמו לבעיות. לאונרדו אמר בתקשורת שסירבתי להאריך חוזה, אבל זה לא נכון".

מונייה שיחק בחמישה מתוך שמונת המשחקים של פריז בליגת האלופות העונה וגם כבש שער נגד ריאל מדריד. העזיבה שלו ושל קבאני משאירה את טוכל עם סגל דליל במיוחד ללא מגן מחליף לברנאט ועם שופ מוטינג כחלוץ היחיד על הספסל שיכול להיכנס במקום איקרדי, אמבפה או ניימאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully