וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס: "המטרה המרכזית שלי נותרה לזכות באליפות עם דורטמונד"

קשר בורוסיה דורטמונד לא מתייאש למרות הכול: "אני חושב שאנחנו קרובים לנפץ את תקרת הזכוכית של באיירן מינכן"

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: חכים זייש עורך אימון בכורה בצ'לסי

מרקו רויס סגר את עונת 2019/20, השביעית שלו בבורוסיה דורטמונד, בצורה די טיפוסית: עם פציעה ובמקום השני. למרות זאת, הקשר בן ה-31, שכבש העונה 11 שערי ליגה ב-19 הופעות, עדיין אופטימי לגבי העתיד ומאמין שיוכל לזכות באליפות עם קבוצתו הנוכחית.

בריאיון עם הטלוויזיה של בורוסיה דורטמונד דיבר רויס על הפציעות שעבר במהלך הקריירה ואמר: "עברתי כמה פציעות קשות במהלך הקריירה. אז אתה לא חושב ישר 'אני אחזור בעוד שלושה חודשים ואני צריך לעשות כך או אחרת. אני פשוט מתרכז בכל רגע, לראות איך הדברים מתפתחים. לפעמים הולך די קשה במהלך שיקום כי אתה מרגיש קצת מדוכדך. אתה רואה את החברים שלך מתאמנים ומשחקים ואתה שמח שהקבוצה מנצחת, אבל אתה יודע שאתה לא חלק מזה וההרגשה הזו יכולה לגרום לדיכאון. זה תהליך נפשי שאתה צריך לדעת איך לעבור. אני מקווה שבעונה הבאה אוכל להראות את האיכות שלי בדשא, אני תמיד מנסה להשתפר ולעשות דברים טוב יותר ממה שעשיתי בעונה הקודמת.

"הכדורגל מניע אותי, אני אוהב את זה, זה החיים שלי. הפכתי את התחביב שלי למקצוע. במיוחד כשהדברים הולכים טוב ואתה מנצח, אין דבר כיפי יותר מאשר ללכת לאימונים. כשהולך פחות טוב, אתה רוצה להראות לאוהדים ולכולם שאתה עובד כדי להשתפר. פשוט כיף להתאמן עם הקבוצה ולהיות עם החברים בחדר ההלבשה".

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
עדיין אופטימי. רויס/GettyImages

על המטרות שלו לקראת המשך הקריירה אמר רויס: "המטרה המרכזית שלי היא כמובן לזכות באליפות עם בורוסיה דורטמונד. אם זה לא ידרבן אותי, אז מה כן? וחשוב לי מאוד באופן אישי וגם לקבוצה ליהנות כי לא תשיג כלום אם אתה לא נהנה. אתה צריך להיות קשוח, נחוש ומלא מוטיבציה, אבל הכי חשוב שתיהנה מזה שאתה נמצא בחדר ההלבשה בכל יום. לא חסר לנו הרבה כדי לזכות באליפות. מדברים הרבה על הדבר הזה שחסר או אולי הדבר השני, אבל אתה צריך להיות בעונה מושלמת. העונה הקודמת שלנו הייתה כמעט מושלמת (2018/19), העונה האחרונה.. לא הייתי אומר שהיא הייתה כמעט מושלמת כי היו הרבה משחקים לפני פגרת החורף שאיבדנו בהם נקודות כמו נגד פאדרבורן, פרנקפורט ופרייבורג וכל הזמן ספגנו שערים בדקה ה-90.

"במחצית השנייה של העונה הראינו שיש לנו את העקביות ואני חושב שמאז שלוסיאן פאבר הגיע הצלחנו לייצר יציבות לאורך העונה. זה לא מספיק עדיין כדי לזכות בפרס הגדול, אבל אפשר לראות שהתקרבנו לזה. חשוב מאוד לנצח במשחקים נגד באיירן כי היא היריבה המרכזית שלנו. זה מה שעושה את ההבדל וזה מה שעשה את ההבדל בשנים האחרונות. תמיד נראינו טוב בבית, חוץ מאשר ההפסד בעונה החולפת, אבל אנחנו חייבים להתחיל לנצח במשחקי החוץ במינכן כדי לתת לעצמנו סיכוי לזכות באליפות. בשמונה השנים האחרונות באיירן הייתה טובה יותר מבחינת עקביות מכל קבוצה אחרת ואני חושב שאנחנו קרובים לנפץ את תקרת הזכוכית הזו.

"אם אתה מנצח 0:1 בסוף השבוע, אז יומיים אחרי זה לאף אחד לא אכפת איך ניצחת וכולם מסתכלים רק על התוצאה. ככה זה בבאיירן. הם לא מנצחים בכל משחק 0:4 או 0:5 עם כדורגל מדהים, הם פשוט מנצחים וזה מה שהופך אותם לאלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully