וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן שרדה בבונדסליגה בתום דרמה גדולה

הירוקים סיימו ב-2:2 מול היידנהיים בחוץ ונשארו בליגה הבכירה בזכות שערי חוץ: אוגוסטינסון קבע 1:2 בדקה ה-94 וגמר את ההתמודדות

אתר רשמי

ברכות לוורדר ברמן שאחרי עונה מסויטת מבחינתה הצליחה להבטיח עונה נוספת בבונדסליגה הערב (שני) עם 2:2 דרמטי מאוד בחוץ מול היידנהיים אחרי 0:0 במשחק הראשון. כזכור, הירוקים סיימו את העונה במקום ה-16 בליגה הבכירה וגם זה רק בזכות ניצחון ענק מול פ.צ. קלן במחזור הסיום והפסד של פורטונה דיסלדורף במשחק המקביל. זה הוביל אותם למשחקי המבחן, שם הם הצליחו להשלים את העבודה בצורה קשה, אבל מתוקה.

שחקני ורדר ברמן חוגגים, לודוויג אוגוסטינסון, דייבי קלאסן, מקסימיליאן אגשטיין. GettyImages
שחקני ורדר ברמן חוגגים בטירוף/GettyImages

נורמן תוירקאוף האומלל כבש שער עצמי כבר בדקה השלישית. השער הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-85 ואז ברמן שוב הצליחה להסתבך: טים קליינדינסט איזן מקרוב אחרי בעיטה שפגעה במשקוף וקבע 1:1. השער הזה עדיין לא סידר להיידנהיים עלייה לבונדסליגה, אבל הלחיץ מאוד את האורחת כמובן שהייתה חייבת לשמור על רשת נקייה כדי לשרוד. בדקה ה-94 וכשכל היידנהיים רצה קדימה הצליח פין בארטלס לחלץ כדור ולהשאיר ללודוויג אוגוסטינסון, שכבש כנראה את השער המתוק בקריירה שלו וקבע 1:2 שהשאיר את ברמן בליגה. קליינדינסט עוד איזן בפנדל בדקה ה-97, אבל זה לא הספיק להיידנהיים, שתיאלץ לשחק בליגת המשנה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully