וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 15.7: "פראן טורס סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי"

המחליף של לירוי סאנה? בספרד טוענים כי הספרדי בן ה-20 סיכם, וכעת יצטרכו הסיטיזנס לסגור מחיר מול ולנסיה. טיאגו אלקנטרה מתרחק מליברפול, הפרמיירליג סיכמה על תאריכי החלון

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

בווידאו: ג'רארד פיקה גולש

העברות

* מילאן הודיעה כי מימשה את האופציה על סימון קיאר, לאחר ששילמה לסביליה 3.5 מיליון יורו. הבלם הדני בן ה-31 חתם על חוזה עד 2022, אחרי שהגיע בינואר כמושאל.

* בן וודברן בן ה-20 אשר כרטיסו שייך לליברפול סיים את תקופת ההשאלה באוקספורד מהליג 1, אצלה שיחק במהלך העונה החולפת - וישוב למייטי רדס.

* קשרה האחורה של פאדרבורן ומי ששבר את שיא הכרטיסים הצהובים לעונה אחת בבונדסליגה, קלאוס ג'אזולה, חתם בהמבורג לשנתיים בהעברה חופשית. "לא הייתי צריך להתלבט יותר מדי כשקיבלתי את ההצעה", אמר האלבני בן ה-29.

* עוד סגירת מעגל יפה בהולנד: אדגר בארטו, קשר נבחרת פרגוואי לשעבר שהחל את דרכו באירופה במדי ניימיכן לפני 16 שנה, שב לקבוצה ההולנדית בגיל 35 וינסה להחזירה לליגה הראשונה.

* הפרמיירליג סיכמה על מועד פתיחת חלון ההעברות: 27 ביולי, יום אחרי סיום העונה. החלון יהיה פתוח למשך עשרה שבועות, עד ה-5 באוקטובר. לאחר מכן יהיה פרק זמן נוסף שבו הקבוצות יוכלו לעשות עסקאות אך ורק עם קבוצות פרמיירליג אחרות: מה-5 באוקטובר עד ה-16 באוקטובר.

שמועות

* דיווח ב"יורוספורט ספרד": הספרדי הצעיר פראן טורס סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי. על פי הדיווח, פפ גווארדיולה חיפש מחליף ללירוי סאנה ובחר בשחקן הכנף של ולנסיה, שמחזיק בחוזה לעוד עונה אחת ולא רצה לחתום על הארכה, כשהערב נפגשו נציגיו עם אנשי סיטי והגיעו לסיכום על חוזה ארוך טווח. כעת יצטרכו האנגלים לסגור עם פיטר לים את עלות הרכישה. טורס בן ה-20 כבש ארבעה שערים ובישל עוד ארבעה ב-32 משחקי ליגה, לצד שני שערים ושני בישולים בליגת האלופות.

* פאטוס בצ'יראי, החלוץ המונטנגרי שעזב הקיץ את מכבי נתניה, סיכם בסראייבו ויחתום בשורות אלופת הליגה הבוסנית.

* בהולנד מדווחים: אייאקס סיכמה עם נורשלנד הדנית את רכישת החלוץ בן ה-19 מוחמד קודוס בסכום של 9 מיליון יורו. בשחקן מגאנה התעניינו גם אברטון, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ודורטמונד, אבל הוא יחתום לחמש שנים באייאקס.

* "מנצ'סטר יונייטד תקשיב להצעות על שישה שחקנים הקיץ", במטרה להכניס כסף למועדון על מנת לעזור לממן את את רכישתם של ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד ועוד "שני כוכבים". השחקנים שמועמדים לעזוב: אלכסיס סאנצ'ס, כריס סמולינג, ג'סי לינגארד, פיל ג'ונס, מרקוס רוחו, דייגו דאלוט. סולשיאר מחפש חלוץ, ובהגנה הוזכר כמועמד קאלידו קוליבאלי מנאפולי. ב"בילד" טוענים: "רק אם היא תצליח להגיע לליגת האלופות, יונייטד תשלם על סאנצ'ו את ה-120 מיליון יורו שדורטמונד דורשת".

* ג'וד בלינגהאם, קשר ברמינגהאם וכישרון עולה באנגליה שוערר עניין גם בבאיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, בדרך לעבור לבורוסיה דורטמונד, שתשלם עליו "מחיר קורונה מוזל", 25 מיליון יורו, כשהוא צפוי להרוויח בחמש שנים 15 מיליון יורו.

* לאן יילך אדיסון קבאני? אחרי 200 שערים ו-19 תארים בצרפת, החלוץ האורוגוואי בן ה-33 בחר לעזוב את פריס סן ז'רמן עם תום חוזהו. בעבר כבר סיכם באתלטיקו מדריד, אבל המעבר פוצץ, וכעת הוא מתקשה למצוא קבוצה שתוכל להציע לו את השכר ש"מגיע לו". ב"אס" טוענים: "העתיד שלו בסימן שאלה".

* מילאן החליטה לממש את האופציה, ותרכוש מסביליה ב-3.5 מיליון יורו את סימון קיאר, הבלם הדני שמושאל החל מינואר.

* ברצלונה צפויה להודעיע ביממה הקרובה שהשלימה את עסקת רכישתו של גוסטבו מאיה, הברזילאי בן ה-19 שמגיע מסאו פאולו. שחקן הכנף השמאלית (1.67 מ', 59 ק"ג) עלה לברצלונה 4.5 מיליון יורו, כשהברזילאים יקבלו 30 אחוז ממכירה עתידית שלו. מי ששיחק בנבחרות הנוער של ברזיל צפוי להתחיל את דרכו בבארסה ב'.

* ברצלונה במו"מ עם ווסטהאם ועשויה לשחרר לפטישים את מוסא ואגה, טרם הוחלט אם למכור אותו ב"מחיר קורונה" (10 מיליון יורו) או להשאילו עם אופציית רכישה (16 מיליון יורו).

* באתר GOAL מדווחים כי ברצלונה מתכוונת להציע את פליפה קוטיניו לארסנל וניוקאסל. הקטאלנים רוצים לפנות כמה שיותר מקום בתקציב לצורך החתמתו של לאוטרו מרטינס מאינטר ועושים כל שביכולתם כדי להיפטר בהקדם מהברזילאי אשר הושאל בעונה החולפת לבאיירן מינכן.

עוד בוואלה! ספורט

העברות בעולם, 14.7: דיבאלה סיכם על חוזה חדש, ורטונגן על הכוונת של מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן, פיליפה קוטיניו. רויטרס
ישוב לאנגליה? קוטיניו/רויטרס

* ולנסיה מתכננת מהלך דרמטי: הודיעה ל-12 שחקנים שהם רשאים לעזוב. הקבוצה הדועכת מתכננת מכירה כוללת של כוכביה, כולל דני פארחו וקווין גמיירו. לידיעה המלאה

* "בילד" מדווח: עתידו של טיאגו אלקנטרה "לא ברור". הקשר הספרדי מסיים חוזה בבאיירן מינכן בקיץ הבא, רומניגה כבר הבהיר ש"לא נרצה לאבד אותו בחינם", ולמעשה טיאגו כבר העמיד למכירה את הבית שלו בגרמניה, אבל על השחקן אין הצעות, וגם ליברפול "כבר לא רצינית", כשבאיירן דורשת עליו 40 מיליון יורו, וליברפול מוכנה לשלם רק 20 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully