וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.7: דיבאלה סיכם על חוזה חדש, ורטונגן על הכוונת של מנצ'סטר סיטי

באיטליה מדווחים שחלוץ יובנטוס יחתום בקרוב על חוזה עד 2025, פפ בעקבות בלם טוטנהאם, הסקורר הצעיר של ליל על סף חתימה בנאפולי

מתוך אינסטגרם

שמועות

* דיווח ב"טוטו ספורט": פאולו דיבאלה סיכם על הארכת חוזהו ביובנטוס עד 2025.

* ב"טלגרף" טוענים שמנצ'סטר סיטי שוקלת לצרף את יאן ורטונגן מטוטנהאם בהעברה חופשית. הבלם הבלגי מסיים את חוזהו ועשוי להיות הפיתרון של פפ גם לעמדת המגן השמאלי.

* באיטליה טוענים שוויקטור אוסימן, הסקורר הצעיר של ליל, עומד להשלים את מעברו לנאפולי. סכום ההעברה המשוער יהיה בסביבות 81 מיליון יורו.

* על פי האתר footballitalia נטען כי פיורנטינה מעוניינת בחלוץ טורינו אנדראה בלוטי ושמה אותו בראש סדר העדיפויות שלו בנוגע לתכניות הרכש שלה לקיץ הקרוב. תג המחיר הגבוה ששמה עליו טורינו (70 מיליון יורו) עשוי להוות בעיה מבחינת הויולה.

* אחרי חכים זייש וטימו ורנר, צ'לסי סימנה לעצמה את המטרה הגדולה הבאה: יאן אובלק. הבלוז רוצים את שוערה הסלובני של אתלטיקו מדריד, לו יש סעיף שחרור שעומד על 120 מיליון ליש"ט בחוזה עליו חתם בקיץ שעבר עד 2023. עם זאת, צ'לסי תהיה מוכנה להציע לאתלטיקו את קפה כדי להוריד את המחיר של אובלק בן ה-27.

* מנצ'סטר סיטי במצב רוח טוב מאוד אחרי ביטול עונש ההשעיה שלה מליגת האלופות וצפויה להציע לפפ גווארדיולה חוזה ארוך טווח.

* ב"ספורט" הקטאלני טוענים שברצלונה תסכים להעביר את סמואל אומטיטי לקבוצה אחרת בהשאלה בעונה הבאה. על פי הדיווח, הקטאלנים לא זקוקים לצרפתי בן ה-26, שמחזיק בסעיף שחרור בגובה 500 מיליון יורו.

* סביליה מחויבת לשלם למילאן 24 מיליון יורו על סוסו אחרי שהבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

* קוסטאס מברופאנוס מארסנל יעבור לשטוטגרט, כך מדווחים בגרמניה. הבלם שיחק כמושאל בנירנברג בעונה שעברה ועכשיו ישתדרג ויעבור אל השוואבים, שעלו לבונדסליגה.

* מילאן הציבה את חלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ' בראש רשימת היעדים שלה לקיץ. הסרבי בן ה-22 רשם העונה רק 16 הופעות בלה ליגה וכבש בסף הכול שני שערים אחרי עונה נהדרת באיינטרכט פרנקפורט אשתקד. ריאל רוצה 40 מיליון יורו תמורת יוביץ', אבל עשויה להיות פתוחה גם להשאלה עם אופציית רכישה.

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. GettyImages
יגיע לסטמפורד ברידג'? אובלק/GettyImages

* וויליאם קרבאליו קרוב ללסטר. בפורטוגל מדווחים שהקשר צפוי לעבור אל השועלים תמורת 25 מיליון יורו.

* בגרמניה מדווחים שבלם בורוסיה דורטמונד לאונרדו באלרדי צפוי לעבור למארסיי והקבוצה הגרמנית מוכנה לתת לו לעזוב.

* אחרי צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, עכשיו מדווחים שגם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בבן צ'ילוול. מגן לסטר בן ה-23 מחזיק בחוזה עד 2024 אצל השועלים ועל פי ההערכות הם ידרשו עליו לפחות 50 מיליון ליש"ט.

* ארדה טוראן מסיים סוף סוף את החוזה שלו בברצלונה וצפוי לחתום בגלאטסראיי. הקשר בן ה-33 שיחק בשתי העונות האחרונות כמושאל מברצלונה לאיסטנבול בשאקשהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully