וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "למועדוני העלית לא נוח שאנחנו יחד איתם, חברים - תקבלו את זה"

הגזרה מתחממת בין מאמני הפרמיירליג בעקבות ביטול עונשה של מנצ'סטר סיטי. ז'וזה מוריניו כינה את ההחלטה "מבישה", מאמנה של סיטי ענה בתקיפות

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

בווידאו: ג'רארד פיקה בזמן גלישה

ביטול עונשה החריף של מנצ'סטר סיטי ממשיך להכות גלים ברחבי עולם הכדורגל, ובאנגליה בפרט. כזכור, הסיטיזנס הושעו לשנתיים על ידי אופ"א ונקנסו בסך 30 מיליון יורו בעקבות עבירה על חוקי הפייר פליי, אך אתמול (שני) בית הדין הגבוה לערעורים (CAS) הפך את ההחלטה. הנושא לא פסח על מאמני הקבוצות שהיו אמורים להתייחס במסיבות העיתונאים המסורתיות לקראת מחזור הליגה מחר, אך התקשו להתאפק ופרשו את משנתם בנושא.

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו הגדיר את ההחלטה לקבל את ערעורה של סיטי כ-"מבישה" ונתן כדוגמא את מנהלת הליגה הספרדית, שם לטענתו מקפידים כי הקבוצות יפעלו בהתאם למודל העסקי. "אם סיטי לא היו אשמים אז למה הם נקנסו ב-10 מיליון יורו?", תהה המיוחד. "אם אתה לא אשם, אתה לא אמור לשלם קנס. אם הם אשמים הם אמורים להיות מושעים מהתחרות. אני לא יודע אם מנצ'סטר סיטי אשמים או לא, אבל בכל מקרה זו החלטה מבישה".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
"אנחנו ראויים למקום שלנו". פפ גווארדיולה/GettyImages

מי שלא אהב את דבריו של הפורטוגלי הוא מאמנה של מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה: "מגיעה לנו התנצלות", אמר המאמן הקטאלני. "אם עשינו משהו שגוי, נקבל את הדין. יש לנו את הזכות להכן על עצמיו כשאנחנו מאמינים שמה שעשינו מוצדק". המאמן הקטלאני התייחס להחלטה של בית הדין: "זה יום נהדר לכדורגל. אם היינו עוברים על החוק אז היינו מושעים. המועדון מאמין שהכל נעשה כשורה, ושלושה שופטים אישרו את זה. האנשים שאמרו שאנחנו מרמים ומשקרים לא נתנו לנו להנות מחמת הספק".

גווארדיולה המשיך ואף עלה למתקפה: "אני יודע שמבחינת מועדוני העלית - ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל - זה לא נוח שאנחנו יחד איתם. אבל אנחנו ראויים למקום שלנו, ומגיע לנו להיות חזקים יותר. חברים, תקבלו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully