וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ביטול העונש: סיטי תוציא 100 מיליון ליש"ט על רכש, דה בראונה יישאר

התכולים מרוצים מהחלטת CAS ומתכננים מסע רכש בקיץ. לסטר תיפגע, הכוכבים יישארו, אבל סימן השאלה הגדול נותר פפ גווארדיולה

אתר רשמי

אחרי שהערעור התקבל והתברר שמנצ'סטר סיטי לא תורחק מליגת האלופות, התכניות של המועדון לטווח הקצר השתנו מקצה לקצה. באנגליה מנתחים את ההשלכות, ומבינים שהמפסידות הגדולות הן הקבוצות שמדורגות מתחת לתכולים בטבלה: צ'לסי, לסטר ומנצ'סטר יונייטד, שקיוו להשתחל במקומה לצ'מפיונס.

גם הטווח הארוך יותר מדובר בבשורה שתשנה את התמונה בפרמיירליג. ב"דיילי מייל" טוענים שבעקבות ההחלטה, מתפנים לסיטי סכומי כסף גדולים לרכש. על פי הערכות, הסיטיזנס יוציאו הקיץ כ-100 מיליון ליש"ט על שחקנים חדשים, בתקווה להסתער מחדש על האליפות המקומית וגם להגיע רחוק בליגת האלופות.

באנגליה טוענים שעל אף ביטול העונש, מצבה הכלכלי של סיטי עדיין רחוק מלהיות אידיאלי. הקבוצה עדיין סוחבת קנס מאופ"א בגובה 10 מיליון יורו, סכום שעל פי "דיילי מייל" "אינו מבוטל בימי הקורונה, גם לא אצל עשירי מנצ'סטר סיטי".

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה. רויטרס
לא הולך לשום מקום. דה בראונה/רויטרס

המשמעות המיידית בכל הנוגע לסגל השחקנים, היא שחלק מהעזיבות המתוכננות בקיץ יבוטלו. קווין דה בראונה שהודה בעבר שהוא נחוש לשחק אך ורק בליגת האלופות קיבל את מבוקשו וצפוי להמשיך. ב"דיילי מייל" העריכו שגם הסיכוי שראחים סטרלינג יירכש קלוש, בהתחשב בתג המחיר הגובה שסיטי הציבה ובמדיניות הצמצום של קבוצות גדולות ביבשת שחיזרו אחריו, כמו ריאל מדריד. סרחיו אגוארו ופרדננדיניו יישארו אף הם, אם כי עדיין לא ברור אם ימשיכו מעבר לחוזה הנוכחי שלהם שמסתיים בקיץ 2021.

סימן השאלה הגדול היה ונותר פפ גווארדיולה. המאמן המעוטר כבר הצהיר שבכוונתו להשלים את חוזהו ולהישאר לעונה נוספת, אולם על פי "דיילי מייל", שינוי הסטטוס של סיטי באופ"א לא אמור לשנות את תוכניותיו של גווארדיולה, שצפוי לעזוב בתום העונה הבאה. יחד עם זאת, בסיטי עדיין מקווים להשאירו - וכעת יש להם סיבות טובות להאמין שזה יכול לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully