וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מפנטזים: "שון וייסמן יכול להיות מחליף אידיאלי להולאנד"

בתקשורת הגרמנית העלו את שמו של הסקורר הישראלי כשחקן שעשוי לתת גיבוי לנורבגי בדורטמונד: "פאברה מחפש חלוץ נוסף, וייסמן יכול להתאים"

מתוך אינסטגרם

בורוסיה דורטמונד סיימה את העונה בבונדסליגה כמעט כרגיל כסגניתה הנצחית של באיירן מינכן. מליגת האלופות היא כבר הודחה ובתקשורת המקומית עוסקים בעתיד הקבוצה, בסגל שלה ובבעיה הכי גדולה כרגע - חלוץ מחליף שייתן מנוחה לארלינג הולאנד הנורבגי.

בעיתון של העיר HAMM, שנמצאת ליד דורטמונד כתבו שהסגל ככל הנראה לא יעבור מהפכה, אבל שלוסיאן פאברה המאמן מחפש חלוץ שני לסגל שלו והחלוץ הזה לדעתם צריך להיות שון וייסמן. על פי הדיווח "וייסמן, שכבש 30 שערים ב-31 משחקים בוולפסברגר בעונה החולפת, רוצה לעשות את הצעד הבא בקריירה שלו ולעבור למועדון מהטופ העולמי".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
ישחק יחד עם הולאנד? שון וייסמן/GettyImages

באתר הזכירו ציטוטים קודמים של וייסמן שהתייחס למעבר אפשרי לדורטמונד ולאפשרות לשתף פעולה עם הנורבגי הענק. מחירו של וייסמן צפוי לנוע בין 5 ל-10 מיליון יורו, כאשר גם הוא, כמו הולאנד, עשוי לעשות את אותו מעבר מהליגה האוסטרית לבונדסליגה.

כמובן שאחרי העונה הנהדרת שלו באוסטריה, וייסמן הפך להיות חלוץ מחוזר מאוד והקבוצה שמקושרת עמו יותר מכל האחרות כרגע היא סלטיק. וייסמן בן ה-24 הבקיע לא פחות מ-37 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות במדי וולפסברגר, בעונת הבכורה שלו מחוץ לישראל. הוא סיים כמלך השערים בליגה האוסטרית עם 30 כיבושים ושבר בכך את שיא הליגיונרים של ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully