וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מודה: "לא היה לנו כוח, אבל אני לא מודאג"

12.7.2020 / 23:25

מאמן מכבי תל אביב הסביר מה לא עבד בהפסד לראשל"צ והבהיר: "בוטח בקבוצה שלי". גודס: "היינו מאוד חדים, עכשיו הכל מתחיל מחדש"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
יש לו כמה נקודות למחשבה לפני רבע הגמר. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד בית ראשון העונה במסגרת הליגה, כשנכנעה ביד אליהו 86:77 למכבי ראשון לציון. האלופה לא הצליחה להסתדר עם הקבוצה של גיא גודס בפעם השנייה תוך שבוע וחצי, ותגיע פגיעה לפתיחת שלב רבע גמר הפלייאוף בהמשך השבוע. יובל זוסמן אמנם היה רחוק נקודה אחת משיא קריירה (18, לעומת 19), אבל זה לא הספיק.

"לא היה לנו כוח בסוף", סיכם יאניס ספרופולוס העצבני בסיום. "שיחקנו עם שלושה זרים בלבד ושיחקנו שלושה משחקים בשבוע. זה ברור שהיינו עייפים. בחצי השני לא קיבלנו החלטות טובות. אני רוצה לברך את ראשון על הניצחון, הם שיחקו טוב יותר בסוף המשחק וניצחו אותו. היו לנו רגעים טובים עד לדקה ה-28 של המשחק בערך, ומאז לא שיחקנו טוב. אני לא מודאג מהיכולת, אני בוטח בקבוצה שלי. קווינסי אייסי יתחיל להתאמן בקרוב עם הקבוצה, לגבי אלייז'ה בריאנט אנחנו לא יודעים, טיילר דורסי יצא מהבידוד ויצטרף לאימונים".

בצד המנצח, סיכם גיא גודס ואמר: "זה לא אומר כלום לקראת הפלייאוף, אנחנו צריכים להשתפר כבודדים וכקבוצה. נצטרך לשמור על הבריאות ולבוא הכי חדים לפלייאוף, כי זה המאני טיים של העונה הזאת. ידענו לעצור מומנטומים והגבנו יפה לפסקי הזמן, היינו מאוד חדים, רצנו לסלים קלים ונכנסו לנו שלשות וזה מה שפתח את המשחק. עכשיו מגיעים לפלייאוף הכל מתחיל מחדש, במשחקים כאלה אין לתקן, אז אנחנו צריכים להיות מפוקסים וחדים".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דב הליקמן
לא יוצא מגדרו. גודס/דב הליקמן

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully