וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים פירקה את הפועל חולון עם 67:102

הקבוצה של עודד קטש ברחה ליתרון דו-ספרתי אחרי שתי דקות וחצי, ורק הגדילה אותו עד הסיום. נמרוד לוי הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קלי קלות. בלאט/ברני ארדוב

המחזור ה-29, הנועל את ליגת העל לפני הפלייאוף, נפתח הערב (ראשון) בארנה, שם פירקה הפועל ירושלים את הפועל חולון 67:102 והשלימה עליה סוויפ עונתי עם ניצחון רביעי ברציפות. ההפסד למכבי תל אביב קבע כי הקבוצה של עודד קטש תסיים את העונה במקום השני, והדרך שלה לאליפות תעבור בפיינל פור ביד אליהו. הערב, בניגוד להפסד לצהובים, האדומים נראו נפלא - אם כי היריבה החלשה אפשרה זאת. עמית שרף ושחקניו סופרים הפסד שביעי ברציפות מאז חידוש הליגה, לאחר שאפילו לא העמידו פייט בפני הירושלמים.

קטש, שבחר להעניק לג'רמי פארגו לקראת סדרת רבע גמר הפלייאוף, קיבל תפוקה כמעט מכל שחקן שעלה לפרקט, כולל חמישה שחקנים בספרות כפולות, וחילק את הדקות בין כל שחקני הסגל שלו - היחידים שקיבלו הערב למעלה מ-18 דקות היו דיווידאס סירווידיס (25) ועמנואל טרי (21).

קלעו להפועל ירושלים: נמרוד לוי 16 ו-7 ריבאונדים, בר טימור 14, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות, עמנואל טרי 21 ו-12 ריבאונדים, עידן זלמנסון 12, ג'יימס פלדין 11, אלון ספיר 9, סולימן בריימו 7, ג'ון הולנד 7, תמיר בלאט 6, דיווידאס סירוודיס 5 (2 מ-9 מהשדה), דביר רינגוולד 3. דניאל רוזנבאום (18 דקות) וגיא דותן (9 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: ג'ימי הול 20, שאבון קולמן 10, הראל דדון 9, אוריאל טרוצקי 7, רועי הובר 6, ג'רמיין לאב 5, גיא פלטין 5, שלומי הרוש 3, אריאל ז'אנו 2. גיא פניני (18 דקות), שיר מוראידי (10 דקות) ודניאל ששון (6 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל חולון, גיא פניני. לירון מולדובן
עוד ערב קשה לחולון. פניני/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

האדומים פתחו בסערה ועלו ל-2:12 אחרי שתי דקות וחצי. כל זריקה של המארחת נכנסה, נמרוד לוי וג'ון הולנד הפכו את זה ל-2:17, ומנגד ניסה ג'ימי הול להחזיק את החולונים בתמונה. זה לא ממש עזר, ובסיום הרבע הראשון הוליכה קבוצתו של עודד קטש 22:32.

רבע 2:

שאבון קולמן הוריד ל-32:27, אולם עידן זלמנסון עזר להחזיר את האדומים ל-30:42. הספסל הירושלמי נתן את הטון בדקות הבאות (20 נקודות במחצית הראשונה), ולחדרי ההלבשה ירדה סגנית המוליכה ביתרון מבטיח של 38:56.

רבע 3:

הרבע השלישי נפתח בריצת 2:16 של האדומים, שהגדילו את היתרון ל-40:72. בר טימור הוסיף הטבעה, נמרוד לוי דייק מחוץ לקשת ועם העליה לרבע האחרון עמד הפער של המארחת על 54:86.

רבע 4:

הרבע האחרון היה כל כולו גארבג' טיים, כמובן, כשעודד קטש ניצל את הדקות כדי לשלב את גיא דותן, דניאל רוזנבאום, דביר רינגוולד ואלון ספיר. זה נגמר ב-67:102 לירושלים.

עוד בוואלה

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יועמד לדין וטוען "אני בלחץ בגלל הבידוד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully