וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחפשת חלופות לטרנט סיינסברי ויאניק וילדסחוט

12.7.2020 / 17:18

טרם התקבלה החלטה עקרונית לשחרר את הבלם האוסטרלי ואת שחקן הכנף ההולנדי, אבל מערך הסקאוטינג התבקש לחפש זרים חדשים. אם יהיו שחקנים שיתאימו לדרישות, יהיה ניסיון להגיע להסדר עם השניים

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול לאחר משחקו האחרון כמאמן מכבי חיפה

אנשי מערך הסקאוטינג של מכבי חיפה הונחו בימים האחרונים לאתר שחקנים זרים בעמדת הכנף השמאלית והבלם, כשבמועדון שוחחו בעניין גם עם כמה סוכנים. הירוקים רוצים להשתדרג בשתי העמדות הללו ויאיצו את החיפושים אחר שני זרים חדשים, שעשויים להגיע על חשבון טרנט סיינסברי ויאניק וילדסחוט.

בצוות המקצועי החדש עדיין לא קיבלו החלטה לשחרר את הבלם האוסטרלי ושחקן הכנף ההולנדי, ויעשו זאת רק אם יגיעו לסיכום עם שחקנים שלדעת המאמן ברק בכר ומערך הסקאוטינג ישדרגו משמעותית את הקבוצה.

יש לציין כי לשני השחקנים יש חוזה לעונה הבאה, כך שאם אכן יימצאו שני מחליפים ראויים, מכבי חיפה תצטרך לנהל משא ומתן להתרת חוזיהם. במועדון אין כוונה להגיע למצב דומה לשנים עברו, שבו זרים בעלי שכר גבוה ישבו ביציע והמשיכו לקבל שכר.

יאניק וילדסחוט (מימין) עם טרנט סיינסברי שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לשניהם חוזה לעונה נוספת. יאניק וילדסחוט עם טרנט סיינסברי/יוסי ציפקיס

שני הזרים שמקומם מובטח לעונה הבאה הם צ'ארון שרי וארנסט מאבוקה. המגן השמאלי איקוום אוטין צפוי לצאת להשאלה או שיוחלט למכור אותו, ומי שצפוי לשוב לסגל במקומו הוא יהב גורפינקל ששיחק כמושאל בהפועל חדרה. מושאל אחר, סקו טורה ששיחק העונה בסקציה נס ציונה, יתחיל את האימונים עם הקבוצה ואז תתקבל החלטה האם להשאירו כזר השישי או להשאילו פעם נוספת.

פרט לכך, בחיפה מחפשים גם זר שיכול לשחק כקשר אחורי וגם כ-50:50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully