וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "גמר הגביע? קבוצת נוער מחוזקת נגד סוללת כוכבים"

12.7.2020 / 14:33

מאמן מכבי פתח תקוה שוב ניסה להפעיל לחץ על היריבה לקראת גמר הגביע נגד הפועל באר שבע (שני, 20:45, ספורט 5). אבוקסיס: "עומדת מאחרינו עיר שלמה ואנחנו רוצים לשמח את כולם"

התרגשות גדולה בהפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה לקראת גמר גביע המדינה שייערך מחר באצטדיון בלומפילד (שני, 20:45, ספורט 5 ורשת ב'). היום נערכה מסיבת עיתונאים ב"מתכונת קורונה", כשהשאלות נשלחו מבעוד מועד והמשתתפים צולמו על ידי צוות מטעם ההתאחדות לכדורגל. במסיבת העיתונאים השתתפו המאמנים יוסי אבוקסיס וגיא לוזון ושני הקפטנים, מיגל ויטור ואלי בבייב.

הקבוצה מבירת הנגב זכתה בגביע פעם אחת, ב-1997. מאז היא הופיעה בגמר פעמיים נוספות, אבל שתיהן (2003 ו-2015) הפסידה. מכבי פתח תקוה זכתה בתואר פעמיים, בשנים 1935 ו-1952. אם היא תניף את הגביע מחר, זה יהיה התואר הגדול הראשון שלה אחרי 68 שנה.

מיגל ויטור קפטן הפועל באר שבע,  אלי בבייב קפטן מכבי פתח תקוה, יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע, גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה ליד גביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מי יניף מחר?/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הפועל באר שבע

אבוקסיס על ההגעה לגמר אחרי שני ניצחונות בליגה: "תמיד כיף לנצח, במיוחד לקראת גמר גביע. הניצחון על מכבי תל אביב, שלא הפסידה השנה, נתן הרבה ביטחון, אבל בגמר גביע הסיפור אחר לגמרי. למעט רמזי ספורי אנחנו בסגל מלא. 12 משחקים ב-43 ימים כולל 120 דקות בחצי גמר הגביע - זה אילץ אותי לעשות רוטציה רחבה".

אבוקסיס על היעדר הקהל: "עומדת מאחרינו עיר שלמה ואנחנו רוצים לשמח את כולם. לצערנו התרגלנו למשחקים ללא קהל, כביכול התרגלנו לשמוע את הצעקות של המאמנים והשחקנים. כדורגל ללא קהל זה לא כדורגל ואני מקווה שנחזור לראות יציעים מלאים בעונה הבאה".

אבוקסיס על היריבה: "מכבי פתח תקוה היא לא קבוצה רגילה מהליגה הלאומית. זו קבוצה חזקה שפירקה את הליגה הלאומית, ניצחה קבוצות מליגת העל בגביע. אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות".

ויטור על התכונה לקראת הגמר: "אנחנו לא מרגישים את האווירה כי אנחנו סגורים בבתים, אבל אנחנו יודעים שכולם מתרגשים. הם מחכים הרבה זמן לזכייה בגביע ואנחנו, השחקנים, רוצים לשמח את האוהדים. זו תהיה הדרך הכי טובה לסיים את העונה".

ויטור על מכבי פתח תקוה: "אנחנו יודעים שהיא קבוצה חזרה. היא ניצחה קבוצות מליגת העל בדרך לגמר, כולל קבוצות מהפלייאוף העליון. בגמר הסיכוי תמיד 50-50".

מיגל ויטור קפטן הפועל באר שבע ליד אלי בבייב קפטן מכבי פתח תקוה ליד גביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הקפטנים מוכנים. ויטור ובבייב/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מכבי פתח תקוה

לוזון על המטרות: "בגביע אתה תמיד שואף להגיע כמה שיותר רחוק. מהמשחק הראשון אמרתי שנעשה הכול כדי להגיע עד הסוף. השגנו את מה שרצינו, הבטחנו את העלייה מוקדם ועלינו לגמר הגביע, אבל נצטרך לעשות את העבודה מחר אחרת זה לא שווה שום דבר".

לוזון על שילוב הצעירים: "ברגע שלשחקן מגיע לשחק, הוא ישחק - לא בגלל שהוא צעיר. מחר תראו קבוצת נוער מחוזקת מול סוללת כוכבים. לבאר שבע יש זרים מצוינים, הפורטוגלים ברמה אירופית ואקולטסה עם המהירות שלו באגף. יש לה גם שחקנים מנבחרת ישראל כך שזה באמת הולך להיות גמר של קבוצת נוער מחוזקת נגד סוללת כוכבים. אבל אני סומך על החבר'ה שלנו שיעשו את העבודה".

לוזון על היציעים הריקים: "קהל זה לטוב ולרע. כשאתה מנצח הוא לטובתך וכשלא הולך הוא מלחיץ את השחקנים. בגדול התנאים שווים לשני הצדדים והיעדרות האוהדים לא תהווה פקטור".

בבייב על ז'וזואה: "אנחנו לא מתעסקים בשחקן כזה או אחר בהפועל באר שבכע. ברור שיש להם קבוצה מצוינת, אחת הטובות בארץ. גם הוא מצוין, אבל אנחנו לא מתעסקים בו או בשחקן אחר. אנחנו באים במטרה לנצח, הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הכי טובה שיכולה להיות".

בבייב על כך שמכבי פתח תקוה תגיע כאנדרדוג: "באר שבע פייבוריטית, כולם יודעים את זה, אבל אנחנו באים במטרה לעשות את העבדוה ולהביא תואר. אנחנו רוצים לשמח את העיר, את האוהדים, את ההנהלה ואת כולם במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully