וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן: סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יעזבו את מכבי נתניה

12.7.2020 / 13:10

המאמנים יסיימו את דרכם אחרי ארבע שנים ומי שצפוי להחליפם הוא מאמן בית"ר תל אביב בת ים ריימונד אטוולד. הדבר היחיד שמעכב את הפרידה הוא הפיצוי, הצדדים מקווים להימנע מהתערבות משפטית

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: מכבי נתניה האופטימית בפתיחת העונה

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא יאמנו את מכבי נתניה בעונה הבאה. אחרי ארבע שנים כמאמני הקבוצה, השניים יעזבו בקרוב וימשיכו לדרך חדשה, ביחד או לחוד. מה שמונע את הפרידה הרשמית עדיין זה החוזה שיש לשניים במכבי נתניה לעונה נוספת.

מדובר בחוזה גבוה שמציב את השניים יחד כצוות המאמנים עם השכר השלישי בגובה בישראל, אחרי מכבי תל אביב והפועל באר שבע. בשנתיים הראשונות שלהם במכבי נתניה הם לא היו בין המשתכרים הגבוהים, ביחד ולחוד, אבל לפני שנתיים הם חתמו על חוזים חדשים לשלוש שנים ובעונה הבאה הם היו צריכים לזכות לשדרוג נוסף שכאמור היה מציב אותם יחד בצמרת הגבוהה של צוותי האימון בליגת העל.

דראפיץ' וברדה כבר יודעים שמכבי נתניה רוצה בפרידה והם הסמיכו את נציגם עורך הדין רועי דניאל לסכם מול מכבי נתניה את גובה הפיצוי שיקבלו. במכבי נתניה מצפים שהשניים יבינו, אחרי ארבע שנים במועדון, שאייל סגל לא יכול לשלם להם כפיצוי סכומים שמתקרבים למה שצוין בחוזיהם, גם בגלל תקופת הקורונה וגם בשל ההחלטה של סגל לעזוב את המועדון.

סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יוצאים לדרך חדשה. סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה/ברני ארדוב

הם, מצידם, טוענים כי אין להם כרגע הצעה לעונה הבאה ולכן הם צריכים לקבל סכום גבוה שיתקרב לחוזה שלהם, במידה שהם בסופו של דבר לא יעבדו.

המחלוקת הכספית על גובה הפיצוי, אינה מאפשרת למכבי נתניה להתקדם ולסגור עם מאמן אחר. במועדון קיבלו חוות דעת טובה מאוד על ריימונד אטוולד, המאמן את בית"ר תל אביב/בת ים והוא אמור להיות האיש שיחליף את דראפיץ' וברדה. המועדון אמור להמשיך להתבסס על שחקני הבית הצעירים וגם על כאלה שיגיעו מבחוץ, כולל מהקבוצה אותה אימן אטוולד בליגה הלאומית.

בעניין דראפיץ' וברדה, גם מהכיוון שלהם וגם ממכבי נתניה משתדלים לעשות כל שניתן כדי לא לסיים את פרק הזמן המכובד בו הם עבדו במועדון, בטונים צורמים. מעבר לפן התקשורתי שנשאר נקי עד כה בין הצדדים וכך כולם רוצים לשמר אותו, הקונפליקט הכלכלי עלול להגיע להכרעה משפטית ואת זה מאוד לא רוצים בסביבת המאמנים ובקרבת הבעלים אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully