וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה פנתה לחלוץ נבחרת הונדורס חורחה בנגוצ'ה

בהונדורס טוענים: מכבי חיפה מתעניינת בחלוץ המרכזי בן ה-24 של אולימפיה, שהוזכר כמועמד גם לסלטיק והוצע לכמה קבוצות בסרייה A. בקבוצה מכחישים שהם מעוניינים בו

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול מסכם את העונה של מכבי חיפה

מכבי חיפה פנתה לחלוץ חורחה בנגוצ'ה - כך מדווחים הבוקר (ראשון) במולדתו הונדורס. בנגוצ'ה, חלוץ מרכזי בן 24 שנמנה על סגל נבחרת הונדורס בשנה האחרונה, מעורר עניין גם בקרב קבוצות אירופיות אחרות. אחת הקבוצות שמתעניינות בו על פי דיווחים בחודש האחרון היא סלטיק, אולם הוא הוצע גם לכמה קבוצות בסרייה A ובליגה הספרדית הבכירה.

במכבי חיפה הכחישו הבוקר את הדיווח וטענו כי בנגוצ'ה לא נמצא על הכוונת. אם יגיע חלוץ חדש, הוא עשוי להיות מחליפו של מלך שערי ליגת העל ניקיטה רוקאביציה שעתידו בקבוצה לא ברור. החלוץ האוסטרלי שרשם יכולת שיא בעונה החולפת מבוקש בליגה הסינית, אם כי הוא חתום במכבי חיפה לעונה הבאה והקבוצה צפויה לדרוש תמורתו סכום גבוה.

צפו בביצועיו של בנגוצ'ה

בנגוצ'ה הוא תוצר מחלקת הנוער של דפורטיבו אולימפיה, הקבוצה הגדולה והמעוטרת בהונדורס. הוא החל את דרכו במועדון בגיל 12, וכשעלה לבוגרים הושאל תחילה פעמיים לקבוצות אחרות. בשנתיים האחרונות תפס מקום של קבע בסגל של הקבוצה ובסך הכל כבש 33 שערים במדיה. ב-2019 הוא הגיע לשיאו, כשרשם 22 כיבושים ב-37 הופעות. היכולת הטובה זיכתה אותו גם בזימון לנבחרת הונדורס, בה הספיק לרשום שלוש הופעות. בספטמבר האחרון כבש צמד במשחק ידידות מול פורטו ריקו.

בתקשורת המקומית מתואר בנגוצ'ה כחלוץ פיזי ומהיר. מאמן הנבחרת פביאן קואיטו הגדיל לעשות כשהשווה את בנגוצ'ה לקארים בנזמה. "הוא מהיר וחזק, וכשיש לו שטחים פנויים קשה מאוד לעצור אותו, כמו קארים בנזמה. אם עוד קצת ניסיון והכוונה, הוא יכול להיות שחקן מצוין באירופה", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully