וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שמדאיג את דורטמונד: ארלינג הולאנד נזרק ממועדון לילה בנורבגיה

הפגרה של הסקורר הלוהט החלה ברגל שמאל: בתיעוד מסוף השבוע הוא נראה שתוי ועצבני כשהוא מושלך בכוח מחוץ למקום בילוי באוסלו. בגרמניה מדווחים: דורטמונד "עוקבת בדאגה"

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה משתעשע באימון פריס סן ז'רמן

על כר הדשא, הכל הלך לארלינג הולאנד בעונה האחרונה. מאזנו המרשים עמד על לא פחות מ-44 שערים בכל המסגרות במדי בורוסיה דורטמונד, מה שהפך אותו ללהיט המדובר החדש בכדורגל העולמי. אבל מחוץ למגרש, כך נראה, להולאנד הולך קצת פחות טוב.

בסרטון שפורסם בסוף השבוע ברשתות החברתיות נראה הכוכב בן ה-19 נזרק בכוח מחוץ למועדון לילה באוסלו, בירת נורבגיה. נסיבות המקרה עדיין לא ברורות, אולם בסרטון נראה הולאנד שתוי ועצבני, בשעה שהמאבטח של המועדון דוחף אותו מחוץ למתחם. מיד לאחר מכן נשמע המאבטח צועק בכעס דבר מה לעברו של הולאנד, ונראה כששני אנשים אחרים מונעים ממנו לתקוף אותו פיזית.

בגרמניה מדווחים שבורוסיה דורטמונד מודאגת בעקבות הסרטון האחרון, ומקווה לשמוע מהולאנד הסבר מוצדק לתקרית. העונה בבונדסליגה הסתיימה בחודש שעבר, לאחר שדורטמונד הבטיחה את המקום השני. הולאנד קיבל אישור להמריא בחזרה למולדתו, ועד כה הפגרה עברה עליו בנעימים, כשבין היתר הוא תיעד את עצמו מנסר עצים בעיר הולדתו בריין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully