וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר ממלך הפנדלים של אירופה: רונאלדו מדהים את סארי ויובנטוס

הפורטוגלי כבש בפעם ה-11 העונה מהנקודה הלבנה, יובנטוס מתרשמת מחוסנו המנטלי: "אלוף גם בראש". באטלאנטה זועמים: "רק באיטליה אלו פנדלים"

אתר רשמי

גם כשכריסטיאנו רונאלדו בסך הכל עושה את המוטל עליו וכובש פעמיים מהנקודה הלבנה, הוא עדיין מדהים את יובנטוס. אחרי ה-2:2 אמש (שבת) עם אטאלנטה, ביובה שוב התרשמו מקור הרוח של הכוכב הפורטוגלי ששובר שיאים העונה. מאזנו של רונאלדו העונה עומד על 11 פנדלים מוצלחים מ-11 ניסיונות, מה שהופך אותו שוב למלך הפנדלים של אירופה - אף שחקן לא כבש יותר פנדלים ממנו בליגות הבכירות של היבשת.

אבל ביובנטוס מבהירים שרונאלדו הוא הרבה מעבר לפנדליסט איכותי. "רונאלדו מדהים אותי, לא רק בזכות מה שיש לו ברגליים אלא גם - אולי בעיקר - בזכות מה שיש לו בראש. הוא אלוף גם מבחינה מנטלית. מרשים מאוד לראות איך הוא מתמודד עם הלחץ העצום שיש על הכתפיים שלו".

שחקני יובנטוס חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
לא מרגיש את הלחץ. רונאלדו/GettyImages

רונאלדו ניצב בגאון בראש טבלת הכובשים בחמש הליגות הבכירות ב-2020. עד כה הוא כבש 18 שערים, שלושה יותר מכל אחד אחר, כולל רוברט לבנדובסקי שנמצא בדרך לזכייה בנעל הזהב. המספרים הכלליים שלו מרשימים ביותר: הוא כבש העונה 28 שערים ב-28 הופעות בסרייה A, עומד על 32 כיבושים ב-40 משחקים ביובנטוס, ועל 43 שערים ב-46 משחקים בקבוצה ובנבחרת.

"כשאתה רואה את קור הרוח של רונאלדו, אתה מבין מה הופך אותו לאלוף במשך כל כך הרבה שנים, לשחקן היסטורי", החמיא לאונרדו בונוצ'י. "הוא החזיר אותנו מפיגור פעמיים, ועזר לנו להוציא תיקו חשוב מאוד. אלה בדיוק מסוג התוצאות שמאפשרות לך לזכות באליפות. הוכחנו שאנחנו לא מרימים ידיים".

מנגד, אטאלנטה נעצרה אחרי תשעה ניצחונות רצופים והתקשתה לקבל את התיקו, בעיקר משום ששני הפנדלים שנפסקו לחובתה היו שנויים במחלוקת, לטענתה. שני הפנדלים נשרקו בעקבות נגיעות יד ברחבה, והמאמן ג'אן פיירו גספריני נשמע מתוסכל: "רק באיטליה יש חוקים כאלה. בשום ליגה אחרת אלו לא פנדלים. מה אנחנו אמורים לעשות? לחתוך לעצמנו את הידיים? הליגה האיטלקית דורשת משחקני ההגנה משהו בלתי אפשרי. היו הרבה פנדלים כאלה העונה, ולפעמים זה גם עבד לטובתנו. אבל זה אף פעם לא היה מוצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully