וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק צ'רלטון הלך לעולמו בגיל 85: "הסב אושר למיליונים ברחבי בריטניה"

אבל בכדורגל האנגלי: בלם העבר האגדי, שזכה עם שלושת האריות במונדיאל 1966, מת אחרי התמודדות ממושכת עם מחלת הסרטן. משפחתו ספדה לו: "גאים בחיים המופלאים שהיו לו"

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

הכדורגל האנגלי מתאבל על מותו של בלם העבר ג'ק צ'רלטון, שהלך לעולמו אמש (שישי) בשעת לילה מאוחרת בביתו שבמחוז נורת'מברלנד בגיל 85. צ'רלטון נאבק בשנים האחרונות בסרטן הלימפה, ובנוסף סבל מדמנציה.

הוא מת לצד ילדיו ונכדיו, אחרי שבימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו. "ג'ק מת בשיבה טובה אמש, וחסרונו יורגש לנצח", ספדו לו בני משפחתו בהודעה לעיתונות. "אין מילים שיתארו כמה גאים אנחנו בחיים יוצאי הדופן שהיו לו, ובאושר שהסב למיליוני אנשים ברחבי הממלכה. הוא היה איש כן, חביב ומצחיק שתמיד דאג למצוא די זמן לחבריו ולאנשים שהקיפו אותו. החיסרון שלו ילווה אותנו לנצח, אבל אנחנו אסירי תודה על הזיכרונות".

כדורגלן העבר האנגלי ג'ק צ'רלטון. GettyImages
אחת הדמויות האהובות בכדורגל האנגלי. ג'ק צ'רלטון בערוב ימיו/GettyImages

צ'רלטון היה אחד מכדורגלני העבר האהודים והפופולריים ביותר באנגליה. הוא זכור כמי שזכה עם נבחרת אנגליה במונדיאל 1966, ומפורסם גם בזכות אחיו האגדי בובי צ'רלטון.

צ'רלטון מזוהה יותר מכל עם לידס, שאת מדיה לבש במשך קרוב ל-20 שנה. הוא מחזיק בשיא ההופעות של המועדון עם 773 משחקים בכל המסגרות. אחרי שפרש ממשחק בשנת 1973, טיפח קריירה חדשה כמאמן. הוא אימן את מידלסברו, שפילד ונסדיי וניוקאסל, אך הצלחתו העיקרית היתה בנבחרת אירלנד, אותה הצעיד להופעה ראשונה אי פעם ביורו בשנת 1988. הוא סיים את תפקידו בנבחרת אחרי שמונה שנים, בשנת 1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully