וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גל מקל ותומר גינת בבית אחד עם מכבי ראשון לציון

10.7.2020 / 14:46

הכתומים ממשיכים לשנה שנייה במפעל וישחקו עם מלאגה של הרכז הישראלי, מטרופוליטן 92 של הפורוורד שהגיע מהפועל תל אביב וכן בודוצ'נוסט ממונטנגרו, ברשיה ואולם. דאוסון הוגרל לבית המוות

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידא: גל מקל בסיום פגרת הקורונה

מכבי ראשון לציון הוגרלה היום (שישי) לבית ב' בשלב הבתים הראשון של היורוקאפ ביחד עם מלאגה מספרד, בודוצ'נוסט ממונטנגרו, ברשיה מאיטליה, אולם מגרמניה ומטרופוליטן 92 מצרפת. הכתומים היו מדורגים בדרג השלישי בהגרלה, וזכו להגרלה נוחה יחסית, במבט כולל על הבתים האחרים.

ראשון לציון תזכה לארח שני שחקנים ישראלים - גל מקל שממשיך במלאגה לשנתיים הבאות ותומר גינת שחתם הקיץ במטרופוליטן 92. מלבד השניים תפגוש הקבוצה של גיא גודס גם את אולם, אותה פגשו במפעל בשנה שעברה. שון דאוסון, שיחזור לשחק בעונה הבאה בחובנטוד בדאלונה, הוגרל לבית קשה מאוד הכולל בין היתר את קאזאן, פרטיזן בלגרד וונציה.

יו"ר הכתומים יצחק פרי אמר לאחר ההגרלה: "מתרגשים ומצפים לתחילתו של המפעל ונעשה את המקסימום בכדי לעבור משלב הבתים לשלב הטופ 16, בתקווה שעד לתחילת מועד המשחקים המתוכנן יתאפשר לקבוצות לנוע בצורה חופשית ברחבי אירופה ושההגבלות על כניסת הקהל יבוטלו. בכל מקרה, מכבי ראשון לציון תעשה את כל המאמצים בכדי לייצג את מדינת ישראל בכבוד במפעל השני בחשיבותו באירופה מבית היורוליג".

גל מקל במדי מלאגה. מתוך האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
יקפוץ לביקור בבית מכבי. גל מקל/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מלאגה

ארבע הראשונות משלב הבתים הראשון ימשיכו לשלב הבתים השני של היורוקאפ, ושם שתי הראשונות יעפילו לרבע הגמר. כזכור היורוקאפ הופסק השנה בשלב רבע הגמר בשל וירוס הקורונה.

בית א': קאזאן, חובנטוד בדאלונה, פרטיזן בלגרד, ונציה, בסקהיר קולג' איסטנבול, בורז'.
בית ב': מלאגה, בודוצ'נוסט, מכבי ראשון לציון, ברשיה, אולם, מטרופוליטן 92.
בית ג': לוקומוטיב קובאן, אנדורה, לייטקבליס, וירטוס בולוניה, מונאקו, אנטוורפן.
בית ד': פרומיתאס, גראן קנאריה, טרנטו, צדביטה לובליאנה, בורסהספור, נאנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully