וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין מדוכדך: "זה המשחק הכי גרוע שראיתי כאן. קשה לי עם השינויים בקבוצה"

10.7.2020 / 6:40

כוכב הפועל ירושלים מתקשה לחזור לכושרו מלפני פגרת הקורונה, ואחרי ההפסד למכבי תל אביב הודה: "אנחנו כבר חודשיים עושים אותו דבר, באים לאימון וחוזרים הביתה, ולפעמים זה משפיע. שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלנו חסרים, ואין זמן לתקן". וגם: העקיצה לווילבקין

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: זאיון וויליאמסון מתכונן לחזרת ה-NBA

עשרה ימים אחרי שהחמיצה הזדמנות לנצח ביד אליהו, הפועל ירושלים שוב הפסידה אמש (חמישי) למכבי תל אביב, אבל הדרך הייתה הפוכה: האדומים היו בדרכם לתבוסה ביתית כואבת בארנה, ופיגרו כבר ב-29 נקודות הפרש, לפני שהצליחו לקזז את הפער ולרדת מהפרקט ב-93:82, שלא שינה את השורה התחתונה: הצהובים הבטיחו את ראשות הבית העליון, ואת הפיינל פור יארחו באולמם הביתי.

כשמביטים קדימה, לעבר הפלייאוף והפיינל פור, מחזיקת גביע המדינה זקוקה בעיקר להתעוררות של כוכבם הגדול ג'יימס פלדין, שלא חזר במיטבו מפגרת הקורונה. אף שהתלות בו הפכה מוחלטת יותר לאחר עזיבתם של ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס ושלווין מאק, הוא עמד עד אתמול על 10.4 נקודות למשחק מאז שובה של ליגת העל. אף שקלע הפעם 18 - שמונה מתוכן הגיעו בסטריק של פחות מארבע דקות, שבמהלכן צימקה הקבוצה את ההפרש מ-24 ל-11.

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין בסיום המשחק. דני מרון
אם הייתי זורק כמוהו... פלדין מול ווילבקין/דני מרון

הגארד נשמע מלנכולי משהו לאחר המשחק. "קשה לי באופן אישי עם השינויים בקבוצה", הודה. "בנינו כימיה, ואנחנו חסרים שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלנו. יש דברים שאי אפשר ללמד, דברים קטנים שחסרים לנו. אין עוד הרבה זמן, אבל אני מקווה שנתקן אותם".

על ההפסד עצמו אמר פלדין: "הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. זה אחד המשחקים הגרועים שראיתי מאז שאני כאן. אני מקווה שנפגוש אותם שוב העונה, ואסור לנו שזה יחזור על עצמו. אני עדיין מאמין שאנחנו יכולים לנצח את מכבי, אבל כדי לעשות את זה אנחנו צריכים לשחק טוב יותר לאורך כל 40 הדקות".

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "הגיע לנו לנצח, שלטנו לכל אורך המשחק"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים עמנואל טרי. דני מרון
לא חוזרת לעצמה. ירושלים/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
פלדין מודה: המצב משפיע עלינו. ירושלים מול מכבי תל אביב/דני מרון

הוא תלה את היכולת החלשה של ירושלים גם במצב המנטלי שלו ושל חבריו. "אנחנו עושים את אותו הדבר כבר חודשיים, אימון והביתה, וזהו. לפעמים זה משפיע עליך, וזה לא היה היום הנכון להיות מושפע. אני מקווה שנחזור לעצמנו בקרוב".

את הכוכב שמנגד, סקוטי ווילבקין (23 נקודות, 19-9 מהשדה), עקץ פלדין: "הוא שחקן טוב. הוא לוקח 19 זריקות, וגם אני הייתי קולע ככה אם הייתי זורק כל כך הרבה. הוא השחקן המרכזי שלהם, וציפינו לזה ממנו, אבל אנחנו לא יכולים לתת לאחרים לנצח אותנו".

עזר בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully