וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הגיע לנו לנצח, שלטנו לכל אורך המשחק"

9.7.2020 / 23:04

מאמנה של מכבי תל אביב היה מרוצה בתום ה-82:93 על הפועל ירושלים שהבטיח לצהובים את המקום הראשון: "ההגנה שלנו הייתה נהדרת"

מתוך הטוויטר

בווידאו: רוג'ר פדרר משיק נעליים חדשות

במכבי תל אביב היו מרוצים הערב (חמישי) לאחר שהקבוצה השיגה ניצחון חוץ על הפועל ירושלים 82:93 והבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. הצהובים שלטו במשחק לכל אורכו וברחו ליתרון דו ספרתי כבר בפתיחה. הפער כבר הגיע ברגעי השיא ל-29 הפרש, כשסקוטי ווילבקין (23) מנצח על המקהלה בדרך לניצחון שלישי של הקבוצה של יאניס ספרופולוס העונה על הפועל ירושלים.

מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס: "הראינו הגנה טובה מהרגע הראשון. ירושלים קבוצת התקפה נהדרת במיוחד בבית. ההגנה שלנו הייתה נהדרת וגרמה להם לשחק משחק התקפה לא טוב. הדקות האחרונות של המחצית השנייה נתנו לירושלים נקודות קלות. דיברנו על זה בהפסקה ובאמת עשינו עבודה נהדרת ברבע השלישי. עשינו עבודה טובה בהזזת הכדור ומציאת האופציה הטובה ביותר בהתקפה. הגיע לנו לנצח, שלטנו לכל אורך המשחק".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה מאוד מההגנה שהציגו שחקניו. יאניס ספרופולוס/דני מרון

איש המשחק של הצהובים סקוטי ווילבקין אמר בסיום: "זה משחק קשה, כל משחק עכשיו הוא קשה והצלחנו לנצח. לא הרבה עבד לנו, אבל מספיק כדי לנצח. שיחקנו הגנה חזקה והצלחנו להשיג את הניצחון. אנחנו קבוצת יורוליג וזה מסכם הכול".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש ניסה למצוא הסברים: "הפסדנו במחצית הראשונה, בגישה, בחוסר אגרסיביות. בכל מקרה היינו יורדים במינוס במחצית אם אחוזי הקליעה שלנו, אבל הם ניצחו אותנו בכל פרמטר, זה היה רע מאוד. שפת גוף רעה, אני צריך לתת על זה את הדעת. הם ניצחו אותנו בכל המאבקים על 50-50 במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully