וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד דורסת, אבל בפרמיירליג הודו: בשלושה משחקים נעשו שלוש טעויות VAR

יונייטד הביסה 0:3 את וילה ושברה שיא, אבל באנגליה לא מבינים איך השדים האדומים קיבלו פנדל כל כך מפוקפק. שמייכל: "ה-VAR ממשיך להיות בדיחה"

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש שער נהדר באימון סלטיק

מה בדיוק קורה עם ה-VAR בפרמיירליג? לא ברור. מנצ'סטר יונייטד קיבלה אמש (חמישי) פנדל מוזר מאוד במהלך הניצחון שלה 0:3 על אסטון וילה, כשברונו פרננדש דרך ברחבה על מגן אסטון וילה אזרי קונסה. האירוע נבחן על ידי שופטי ה-VAR, שהחליטו משום מה שההחלטה של השופט להעניק פנדל הייתה נכונה למרות שבכל ההילוכים החוזרים רואים בבירור שאם כבר הייתה עבירה, היא הייתה של ברונו פרננדש ולא עליו. אגב, זה היה הפנדל ה-13 שנשרק העונה לזכות יונייטד כשהיא משווה שיא עונתי, בו מחזיקות לסטר מ-2015/16 וקריסטל פאלאס מ-2004/5. עדיין יש לה ארבעה משחקים כדי לקבוע שיא חדש.

מנצ'סטר יונייטד הלוהטת הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שמנצחת ארבעה משחקים רצופים בהפרש של שלושה שערים ומעלה (0:3 על שפילד יונייטד, 0:3 על ברייטון, 2:5 על בואנמות'), אבל הכותרות באנגליה, כאמור, הלכו לטעויות השיפוט. יש לציין כי מדובר היה בערב אומלל במיוחד למערכת ה-VAR באנגליה, עם שלושה משחקים ושלוש החלטות שגויות: מלבד לפנדל של פרננדש, פנדל ברור על הארי קיין לא נשרק לזכות טוטנהאם מול בורנמות' (0:0), ופנדל שגוי נשרק לטובת סאות'המפטון מול אברטון (1:1). דן ווקר מ-BBC הבהיר: "שוחחנו עם הנהלת הפרמיירליג, והיא אישרה שנעשו שלוש טעויות". מוריניו זעם בסיום המשחק על ההחלטה נגד הקבוצה שלו: "כל העולם יודע שזה היה פנדל. וכשאני אומר כולם, אני מתכוון לכולם. זו לא רק דעתי, זה כל העולם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד מול אזרי קונסה אנגויו שחקן אסטון וילה. GettyImages
באנגליה לא מבינים איך זה הפך לפנדל/GettyImages

שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר פטר שמייכל כתב בטוויטר: "אני מצטער מאוד, אבל זה לא פנדל. VAR ממשיך להיות בדיחה". מגן העבר של השדים האדומים גארי נוויל אמר: "מאמן וילה דין סמית' הסתכל על ההחלטה והוא עצבני מאוד. אני יכול להבין למה ג'ון מוס שרק לפנדל, אבל אני הייתי מתעצבן מאוד אם הייתי בווילה".

בלם העבר של ליברפול ג'יימי קראגר כתב: "מסכים עם שמייכל, אבל אל תשכחו שה-VAR זה רק הילוך חוזר של המקרה! שופט ישב וצפה בזה שוב ושוב ועדיין העניק פנדל!!!". חלוץ העבר של וילה גבריאל אגבונלהאור אמר: "זה סקנדל, ברונו פרננדש לא היה מגיע אל הכדור בכלל".

קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד רוי קין אמר: "אני לא חושב שזה פנדל, אבל אני מבין למה השופט שרק. זו החלטה קשה וקונסה נענש על זה שהוא מגושם. זו החלטה מאוד אכזרית מבחינת וילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully