וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: מוחמד סלאח "החמדן" סופג ביקורת: "משחק אנוכי כדי להיות מלך השערים"

ליברפול שוב ניצחה ומסתערת על השיא של סיטי, קלופ מראה למה הוא קלופ, ורק סלאח סופג אש אחרי הצמד שכבש: "כל הסקוררים חמדנים, אבל סלאח לוקח את זה לרמה אחרת". האומנם?

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

יורגן קלופ ממשיך להתעקש ולטעון שקבוצתו ליברפול לא רודפת אחר שיא הנקודות לעונה שקבעה מנצ'סטר סיטי. אחרי הניצחון אתמול (רביעי) 1:3 על ברייטון, ליברפול בפסגה עם 92 נקודות, במרחק 8 נקודות מההישג השיא - ה-100 שהשיגה סיטי ב-2018. ליברפול זקוקה לשלושה ניצחונות בארבעת המשחקים שנותרו לה (ברנלי, צ'לסי, ארסנל וניוקאסל), אבל קלופ טוען שהדרך היחידה שלה להצליח היא להתרכז בכל משחק ומשחק.

מוחמד סלאח ליברפול. GettyImages
קלופ מזכיר שיש עוד על מה לשחק. ליברפול/GettyImages

"כשאני חושב על היריבה הבאה שלנו, אני לא יכול לחשוב אם נשיג 10 מ-12 נקודות שבקופה, אני פשוט לא יכול לעשות את זה", אמר קלופ, "אנחנו פוגשים את ברנלי, וזאת מכונה של תוצאות. הם יגיעו מולנו ויילחמו עם כל מה שיש להם, כך שגם אנחנו נהיה חייבים לעשות את זה. ואחרי זה אנחנו פוגשים את ארסנל שבתקופה טובה ואת צ'לסי שבתקופה טובה, אז איך אני יכול להניח שנשיג את כל הנקודות? כך שמעכשיו אני חושב רק על המשחק מול ברנלי.

"כשאני חושב על ה-92 נקודות, אני חושב איך הצלחנו להשיג בשנה שעברה 97 נקודות, זה לא ייאמן. שיחקנו גם בליגת האלופות באמצע השבוע, כך שנזקקנו להרבה מזל, כמו בניצחון על ניוקאסל, מנגיחה של אוריגי, ככה זה עובד. כך שנאלצנו להילחם על הנקודות, וכך עשינו גם הערב. זה האבא האמא של כל ניצחון".

עוד בוואלה!

רוני רוזנטל: "כתובות הנאצה לא היו הסיבה לכך שהמעבר שלי לאודינזה פוצץ"

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח ליברפול. GettyImages
נחוש או אנוכי? סלאח/GettyImages

מוחמד סלאח כבש צמד לליברפול, אבל החלוץ המצרי ספג ביקורת על הסגנון ה"אנוכי" שלו במשחק. החלוץ המצרי הגיע ל-19 שערים העונה, ועלה למקום השלישי בטבלת הכובשים, אחרי ג'יימי וארדי (22) ופייר אמריק אובמיאנג (20). הפרשן גרהאם סונס, איש ליברפול בעברו, ביקר את סלאח ואת המרדף שלו לתואר מלך השערים: "הוא היה על זה הלילה, לא? מהדקה הראשונה. זה חשוב לו. אפשר היה לראות את התגובות שלו כששחקנים לא מסרו לו. הוא בעט בכל הזדמנות, והחברים שלו לקבוצה לא היו מרוצים מזה פעמיים או שלוש. הוא היה אנוכי הלילה, כי הוא רוצה את התואר. הם כבר זכו באליפות, הוא עשה את החלק שלו, והוא בטוח שזה מחכה לו. גם מאנה כבר התעמת איתו בעבר על מקרים שבהם הוא חשב שסלאח היה צריך למסור. כל הסקוררים הם חמדנים לפעמים, אבל אני חושב שהוא (סלאח) לוקח את זה לרמה אחרת".

זה לא גביע האליפות הרשמי, אבל מה זה משנה?/רויטרס

לעומת זאת, הפרשן ג'יימס פירס מציג את סלאח מזווית אחרת: "סלאח ניצח את המשחק, אבל עדיין זעם על עצמו בסוף על זה שהחמיץ הזדמנות להשלים שלושער. זו מחשבה של אלוף. 104 הופעות פרמיירליג בליברפול, 73 שערים ו-27 בישולים, זה טוב ברמה משוגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully