וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא התנצל כבר?": דונלד טראמפ צייץ נגד הנהג השחור היחידי בנסקאר ועורר סערה

נשיא ארה"ב תקף את באבא וואלאס, אחרי שהתברר שחבל התלייה שמצא ברכבו היה פייק ניוז: "מתיחה אחת גדולה". וואלאס לא נשאר חייב וזכה לתמיכה מלברון, מג'יק וספורטאים נוספים

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

בווידאו: לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1, מוחה נגד הגזענות עם חולצת "חיי שחורים חשובים"

התקרית שבה היה מעורב באבה וואלאס, נהג המירוצים השחור היחידי בסבב הנסקאר בארצות הברית לפני מרוץ טאלדגה בסוף חודש יוני, הסעירה את ארצות הברית. דקות לפני ההזנקה באלבמה, נמצא בתא המטען של רכבו של וואלאס חבל תלייה, מה שהוביל לשורה של צעדים מצידו של הנהג וחבריו על מסלול המירוצים. כמעט כל הקולגות שלו התגייסו וערכו יחד עימו מחוות שונות ופעולות נגד גזענות; בתקשורת חיבקו אותו; ספורטאים נוספים עמדו לצידו; ואז התברר שמדובר בפייק ניוז; שהחבל כבר היה שם חודשים ארוכים ונראה שלא היה מניע גזעני מאחורי כל הסיפור.

מי שמיהר להגיב לכך הוא לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. "האם באבא וואלאס כבר התנצל בפני אנשי הצוות והנהגים בסבב נסקאר שעמדו לצידו, תמכו בו והיו מוכנים לעשות הכול בשבילו רק כדי לגלות שכל הסיפור הוא מתיחה אחת גדולה?", צייץ טראמפ: "ההחלטה בנוגע לדגל הובילה לאחוזי הרייטינג הכי נמוכים אי פעם!", הוסיף נשיא ארצות הברית, כשהוא מתייחס להחלטה שלא לאפשר הכנסה של דגלי הקונפדרציה למרוצים השונים".

בעקבות דבריו של טראמפ, השיב לו וואלאס בטוויטר: "המילים והמעשים שלך חשובים יותר משל כל אדם אחר, ואתה צריך להיות מוכן לכך. אלו לא דברים שלומדים בבית הספר, אלא במהלך החיים, תוך כדי תנועה, מניסיון ומהעליות והמורדות שהעולם המשוגע שאנו חיים בו מספק. תמיד יהיו אנשים שיבחנו אותך מקרוב. אני מציע לך להמשיך ללכת עם ראש מורם בדרך שבחרת. לעולם אל תאפשר לאף אחד להגיד לך שאתה לא מסוגל לעשות משהו. אלוהים שם אותנו כאן מסיבה מסוימת. מצא את הסיבה הזו ותהיה גאה בכל יום. דבר אחרון, תמיד תתמודד בעזרת אהבה עם השנאה שמושלכת לעברך. אהבה על פני שנאה בכל יום. בעוד שאנשים לומדים לשנוא, אהבה אמורה לבוא באופן טבעי. אפילו אם השנאה מגיעה מהכיוון של נשיא ארצות הברית".

ספורטאים רבים ברחבי ארצות הברית תמכו בוואלאס והגיבו לדיון בין השניים. "אנחנו לא צריכים התנצלות", אמר טיילר רדיק, גם כן נהג בסבב הנסקאר. "עשינו את מה שראינו לנכון ואנחנו נסתדר גם ללא תמיכה של הנשיא". גם לברון ג'יימס ("ברוך הבא למשפחה") מג'יק ג'ונסון ("תישאר עם הראש מורם, אתה עושה עבודה גדולה") וד"ר דרה תמכו בו ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully