וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמיאן לילארד עשוי לדרוש מפורטלנד טרייד, ומעדיף את הלייקרס או הניקס"

בארצות הברית שוב מדווחים על רצונו של כוכב פורטלנד לעזוב, אך הוא מכחיש: "כלום לא השתנה". גם דווין בוקר חזק על הכוונת של הניקס

אימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

האם הפעם דמיאן לילארד באמת בדרך החוצה מפורטלנד? זו תקופה ארוכה שבארצות הברית מדווחים על אכזבה של כוכב הבלייזרס מאיכות הסגל של הקבוצה, ואמש (שבת) הוצתו מחדש השמועות שהוא עשוי לבקש טרייד כדי לעבור לקבוצה משוק גדול.

על פי "ניו יורק פוסט", "אם לילארד יבקש טרייד, הקבוצות המועדפות עליו הן הניקס והלייקרס". רק לאחרונה הודה לילארד שהיה משוכנע שיעבור לניקס לפני כמה שנים. "שמעתי את השמועות, והייתי משוכנע שאני עומד לעבור לניו יורק. זה נשמע לי לא רע בכלל, כי המדיסון סקוור גארדן הוא האולם האהוב עליי", אמר.

יחד עם זאת, בארצות הברית מעריכים שהוא מציב את הלייקרס בעדיפות ראשונה, משום שאיתם יוכל לזכות באליפות באופן מיידי, בניגוד לניקס שנמצאים בשלבי בנייה מחדש.

דמיאן לילארד מול לברון ג'יימס. AP
בדרך לשיתוף פעולה? לילארד ולברון/AP

לילארד כבר הצהיר בעבר שישמח לסיים את הקריירה במדי פורטלנד, הקבוצה שבחרה בבחירה השישית בדראפט 2012 ושבמדיה הפך לכוכב. גם אתמול הוא הכחיש את הדיווחים וצייץ ש"שום דבר לא השתנה מבחינתי. הדיווחים האלה הם כנראה תוצאה של מחסור בתוכן בזמן הקורונה".

עם זאת, כוכב אחר שעשוי לנחות בניו יורק בסבירות גבוהה יותר הוא דווין בוקר. על פי "ניו יורק פוסט", בוקר הוא יעד הטרייד המרכזי של הנשיא החדש של הניקס ליאון רוז, שאף ייצג את השוטינג גארד של פיניקס כסוכן שחקנים.

זהות המאמן עשויה לקבוע את המשך המהלכים של הניקס. על פי הערכות, אם טום ת'יבודו יתמנה למאמן, מועמדותו של קארל אנתוני טאונס ששיחק תחתיו במינסוטה ולא הסתדר איתו, תרד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully