וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גולדן סטייט תוותר על הבחירה הראשונה כדי לקחת את דני אבדיה?

בארצות הברית טוענים שאם הווריירס יזכו בלוטרי, הם עשויים ליזום טרייד תמורת בחירה נמוכה יותר שתספיק כדי להנחית את שחקן מכבי תל אביב: "ישתלב מיד אצל סטיב קר"

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

האם דני אבדיה יהיה הישראלי השני שישחק בגולדן סטייט וישתף פעולה עם "הספלאש בראדרס?" על פי דיווח ב-CBS, אם הווריירס יזכו בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, הם עשויים לוותר עליה בטרייד תמורת בחירה נמוכה יותר על מנת להנחית את שחקן מכבי תל אביב. על פי הדיווח של קייל בון "הכישרון של מכבי תל אביב יכול לפרוח לצד קליי תומפסון וסטף קרי.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן מכבי אשדוד אלכס צ'וברביץ'. דני מרון
בעונה הבאה בגולדן סטייט? דני אבדיה/דני מרון

במאמרו הוא כתב: "הכוכב הישראלי יכול להתאים בצורה מושלמת למערכת הלא אנוכית של גולדן סטייט, שם הוא יכול לפרוח כפלמייקר השני לצד סטף קרי וקליי תומפסון שיכולים לשמור על הנעת הכדור וזה יהיה ניצחון להביא טאלנט כמוהו אחרי שהם עשו טרייד על הבחירה מספר 1".

אבדיה העלה מאוד את קרנו בתקופה האחרונה כשרק אתמול הוא נתן עוד הצגה עם 24 נקודות (8 מ-14) מהשדה וארבע שלשות בניצחון הקליל על חולון. אבדיה הוסיף גם שבעה ריבאונדים ורושם ממוצעים של 13.4 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק בליגת העל.

"עם היכולת שלו לשלוט בקצב, הטיפול המעודן שלו בכדור והערמומיות שלו במסירות, אבדיה יכול להשתלב מיד ולקחת תפקיד מרכזי ביחידה השנייה של סטיב קר", כתב בון. גולדן סטייט היתה מהקבוצות הגרועות בליגה השנה בגלל הפציעות של סטף קרי וקליי תומפסון, אבל יחד עם שניהם היא שוב תהיה אחת המועמדות לאליפות בעונה הבאה. האם אבדיה יהיה חלק מזה? ייתכן מאוד שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully