וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע משוכנעים: נגיע עם בכר לפיצוי מוסכם

7.7.2020 / 10:36

בקבוצה מעריכים שיגיעו עם המאמן לעמק השווה על התוספת המגיעה לו לפי חוזהו המקורי בבאר שבע. הערכה: דרור שמשון וגיא וייזינגר יצטרפו לבכר במכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לאחר ההפסד למכבי תל אביב, פלייר/דוברות מכבי חיפה

בהפועל באר שבע מאמינים שהם יסתדרו עם ברק בכר בצורה הוגנת ויסכמו איתו על פיצוי להתרת חוזהו לשנתיים הקרובות. במועדון יבקשו לראות את החוזה עליו יחתום בכר במכבי חיפה ומעריכים שיגיעו איתו לעמק השווה על התוספת שהוא צריך לקבל ביחס לחוזה שיש לו בהפועל באר שבע.

הדבר הזה יתאפשר רק אם תהיה ברורה לבכר הנחת יסוד לפיה החוזה המקורי שלו בגובה של 130 אלף שקל נטו לחודש, כבר אינו רלוונטי. בהפועל באר שבע מאמינים כי בכר מסכים מראש שצריך לקצץ 30 אחוז לעונה הבאה, כפי שעשה בהגינות מלאה בחודשים האחרונים.

ברק בכר לאחר טקס הוקרה שערכה הפועל באר שבע. דני מרון
יתגמש מעט בשכר. ברק בכר/דני מרון

במידה שהמאמן יסכים כי מראש הוא צריך לקצץ מ-130 אלף שקל ל-90 אלף שקל בחודש לעונה הבאה, לא יוותר פער גדול מדי לעומת מה שהוא מרוויח במכבי חיפה. בהנחה שבכר ישתכר בעונה הבאה 60 אלף שקל נטו במכבי חיפה, הפער מבאר שבע, שוב בהנחה שהוא מסכים לרדת מ-130 ל-90, יעמוד על 30 אלף שקל נטו בחודש.

לא מדובר במעט כסף וקרוב לוודאי שגם על כך עוד יהיו דיונים בין נציגו לבין יושב ראש הפועל באר שבע איתי בן זאב ומנכ"ל המועדון אסי רחמים, אבל בהפועל באר שבע רוצים לסגור את הסיפור ברוח טובה ומשוכנעים כי גם בכר מעדיף לסיים את התקופה שלו בהפועל באר שבע בלי משקעים.

כך או אחרת, בהפועל באר שבע מדגישים הבוקר כי לבכר אין שום בעיה לחתום מול מכבי חיפה ולהמשיך להתנהל על התרת החוזה והפיצוי מול הפועל באר שבע. בכל האמור לאנשי הצוות שלו מהפועל באר שבע, עד כה לא נמסר דבר ממאמן הכושר דרור שמשון ומאמן השוערים גיא וייזינגר, אבל ההערכה בהפועל באר שבע היא שהשניים שמסיימים חוזה בבאר שבע יצטרפו אל בכר במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully