וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: משחק אחרון לבלבול, חזיזה יפתח על חשבון וילדסחוט

מאמן מכבי חיפה יעלה הרכב חזק לפני ההכרזה על החלפתו בברק בכר (שלישי, 21:00, ספורט4). רוני לוי: "סיום העונה היה מוזר וקשה"

מחזור 36הסתיים07/07/2020
בית"ר ירושלים
  • ורד (48)
  • אזולאי (66)
2:2
  • (13) שרי
  • (78) חזיזה
מכבי חיפה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: מרקו בלבול לאחר הפסדה של מכבי חיפה למכבי תל אביב

בית"ר ירושלים

אחרי הניצחון המרשים על הפועל תל אביב ביום שבת, הצהובים-שחורים ינסו לסיים את העונה עם טעם טוב, כשהם יארחו את מכבי חיפה (שלישי, 21:00, ספורט 4).

המאמן רוני לוי אמר היום: "אימון אחרון זה סוג של שמחה ואין ספק ששחקנים אוהבים לסיים את העונה. מצד שני קצת עצוב. האווירה בכל השנה היתה טובה מאוד, יחד עם הרבה רצינות והשקעה, החבר'ה שמרו על גישה חיובית מאוד ועל מצב רוח טוב מאוד, ובטח אחרי שאתה מגיע אחרי ניצחון. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם מחר".

לוי המשיך: "לצערי היתה עונה ארוכה, והסיום שלה היה מוזר וקשה, כי למעשה אם רגע ניכנס לסיטואציה של המאמנים והשחקנים, היינו בפגרה של חודשיים. מנוחה ולא מנוחה, חוזרים ואז לא חוזרים. היתה תקופה עם חוסר ודאות, הרבה ימים ללא אימונים, ואז חזרנו לתקופה שכן מתאמנים וראינו שזה קשה מאוד".

על המשחק מחר הוסיף: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת שעשתה עונה נפלאה. יש לה מאמן מצוין שהיה עוזר שלי, וזה הולך להיות משחק קשה מאוד. אם נבוא באותה גישה כמו נגד הפועל תל אביב התוצאה תהיה טובה. אין ירידת מתח. לי באופן אישי לא. אני בתור ספורטאי תמיד רוצה לעשות את המקסימום, השחקנים יבואו בגישה הזאת, אחרת יהיה לנו קשה מאוד".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
תכף נגמר. רוני לוי/דני מרון

מכבי חיפה

מרקו בלבול מתכוון להעלות הרכב חזק במשחקו האחרון על הקווים, כאשר דולב חזיזה יחזור להרכב על חשבונו של יאניק וילדסחוט וסינטאיהו סלליך ימשיך בהרכב. סאן מנחם ייעדר, בעוד רז מאיר יפתח. גם השתתפותו של ארנסט מאבוקה מוטלת בספק ואם המגן לא יפתח איקוום אוטין ימלא את מקומו.

seperator

טריוויה

* 118 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (115 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 46 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-30 תוצאות תיקו.

* בארבעת הביקורים הקודמים שלה בטדי, מכבי חיפה הפסידה שלוש פעמים וחילצה תיקו אחד. הניצחון האחרון היה 0:1 משער של גילי ורמוט במרץ 2017.

* מכבי חיפה צריכה שער אחד כדי להשוות את מאזן הכיבושים שלה לזה של 2009/10, אז היו לה 72 שערים בעונת הקיזוז. רביעייה תשווה את המאזן לזה של 2002/03 - עוד עונה בה הפסידו הירוקים את האליפות רק בגלל הפרש שערים.

* 17 שחקנים שונים התחלקו העונה בשערים של בית"ר ירושלים - הכי הרבה בליגה, בצוותא עם מכבי תל אביב.

המשחק ישודר בספורט5 וברדיו גלי ישראל, תדרים 94,106.5,89.3 fm ובאפליקציית רדיו גלי ישראל.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully