וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר יחתום תוך יממה, רפי אוסמו שהה בקרבת נשא קורונה

6.7.2020 / 19:26

המאמן המיועד יחתום רשמית על החוזה שלו ב-24 השעות הקרובות, כשההכרזה תהיה לאחר מחזור הסיום. גיא צרפתי ישמש כעוזרו, גם דרור שמשון וגיא ויזינגר יגיעו? מנהל הקבוצה ייכנס לבידוד

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לאחר ההפסד למכבי תל אביב, פלייר/דוברות מכבי חיפה

(דיווח ראשון: 7:34)

ברק בכר, מאמנה המיועד של מכבי חיפה, יחתום רשמית על החוזה שלו במהלך היממה הקרובה. ראשי המועדון הגיעו להבנות עקרוניות עם המאמן שהוביל את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות רצופות, אבל ההודעה הרשמית תצא ככל הנראה רק לאחר המשחק האחרון של העונה, מחר (שלישי) בטדי מול בית"ר ירושלים.

בכר בן ה-40 יחליף בתפקיד את מרקו בלבול, ומכבי חיפה תהיה הקבוצה השלישית שלו בליגת העל. היו לו שלוש עונות בקרית שמונה, במהלכן זכה בגביע המדינה ב-2014, ולאחר מכן חמש שנים בהפועל באר שבע שכאמור התחילו עם שלוש אליפויות והגעה עד לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

בתוך כך מנהל הקבוצה, רפי אוסמו, קיבל הודעת איכון לפיה שהה בקרבת אדם שנמצא חיובי לקורונה ועליו להיכנס לבידוד. אוסמו לא יהיה חלק מהצוות מחר.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
יתחיל לעבוד מיידית על תכניות הרכש. ברק בכר/קובי אליהו

בכר יחל לעבוד מיידית על תכניות הרכש, כאשר שלושה זרים חדשים צפויים לחתום במכבי חיפה. מי שיצטרף כעוזר הוא שחקן העבר גיא צרפתי, שהיה עוזרו של בכר גם בתחילת העונה הנוכחית בהפועל באר שבע. גל אלברמן יישאר במערכת וצפוי להשתדרג מתפקיד העוזר לעמדה ניהולית, ככל הנראה במחלקת הסקאוטינג.

בנוגע למאמן הכושר ועוזר המאמן עדיין אין סיכום סופי. דרור שמשון וגיא ויזינגר מועמדים, אבל עדיין לא ברור אם יגיעו. השניים סיימו חוזה בהפועל באר שבע, שם ישמחו לראותם ממשיכים לעונה נוספת. אם ויזינגר לא יגיע, איתי זילפה ששימש כמאמן השוערים של מ.ס. אשדוד, עשוי לקבל את התפקיד.

עשרות ילדים מבית הספר לכדורגל של מכבי חיפה הפועל בעיר הסמוכה טירת כרמל, הגישו מכתב לראשי המועדון הירוק באמצעות עורך דין ובו הם דורשים החזר כספי עבור הפעילות בטענה שהם מבקשים לבטל את הפעיחות שלהם במועדון. לטענת הורי הילדים הפעילות עברה בשל הקורונה למגרשי קצף בחיפה ולכן הם מעוניינים לבטל את ההשתתפות וכן כסף עבור חודש מרץ בו הפעילות הייתה חלקית. אותם הורים טענו שהתחושה היא שבחיפה מתחמקים מלתת תשובות ולהחזיר את הכסף ולכן פנו לעורך דין.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הפרויקט בטירת הכרמל הינו משותף למכבי חיפה ועיריית טירת הכרמל. עם פרוץ הנגיף סגרה העירייה את הפעילות. אנו בהחלטה כוללת, לכלל מחלקות הנוער והילדים תחת מכבי חיפה, השבנו את הפעילות למתכונת מלאה תוך החזרת האימונים שהוחסרו, כך גם לילדי טירת הכרמל שקיבלו אכסניה לאימונים במתחם הנוער של המועדון 'קצף'. נגיף הקורונה שיבש לא במעט את שגרת היום של כולנו, כך גם בכדורגל, אנו מנסים גם תחת במשבר זה לתת מענה איכותי והולם לכלל הילדים ובני הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully