וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שטיין נפרד מסקציה נס ציונה: "זה היה יותר מבית חם בשבילי"

כוכב היורדת בפוסט באינסטגרם: "גרמתם לי לרגעים של אושר ששום כסף לא יכול לתת. נתתי כל מה שיכולתי, בטוח שעוד ניפגש"

צילום: דוברות סקציה נס ציונה עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: סקציה נס ציונה לאחר הירידה

סקציה נס ציונה תיפרד משחקנים רבים לאחר שירדה בחזרה לליגה הלאומית, ואחד מהם הוא רז שטיין. מי שהיה שחקן העונה בעלייה מהלאומית, כבש העונה תשעה שערים ובישל עוד שניים, וכעת הפך לשחקן חופשי בעקבות ירידת הליגה.

בפוסט באינסטגרם נפרד שטיין בן ה-26 וכתב: "לפני שנתיים כשחתמתי בנס ציונה, המטרה של הקבוצה הייתה להישאר בליגה הלאומית. מהיום הראשון שהגעתי הבנתי איזה קסם ולב יש במקום הזה. עשינו עונה מדהימה שהסתיימה בעליית ליגה וזכייה בשחקן העונה כבונוס. מהיום שעלינו אמרו לנו 'למה עליתם?', 'אין לכם סיכוי', 'אתם תהיו שק החבטות של הליגה', 'אתה הולך לרדת ליגה', ולא פחדתי מזה. למרות הצעות מקבוצות אחרות, הלכתי עם הלב והמשכתי פה לעוד שנה בידיעה שזה יכול לקרות. למרות הכול בחרתי באתגר הזה בלב שלם ובלי פחד".

רז שטיין שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
ימשיך לתחנה חדשה בליגת העל. רז שטיין/דני מרון

שטיין המשיך: "עברנו הרבה קשיים בדרך. בלי מגרש ביתי, החלפת מאמנים, הנהלה חסרת ניסיון, תקציב נמוך, איבדתי אבא ואפילו כלב, קורונה, קיצוצים. ולמרות הכול, ככל שעבר הזמן התקדמנו והשתפרנו והאמנו גם בימים הכי קשים שזה אפשרי. הגענו לסוף העונה ועשינו תקופה מדהימה שלצערי הסתיימה בדרך הכי אכזרית שאפשר, אבל הוכחנו שאנחנו ראויים ונלחמנו עד השנייה האחרונה. השחקנים הצוות וההנהלה עשו הכול. אנחנו גאים במה שעשינו ומצטערים בפני הקהל והאנשים שהמועדון יקר להם שלא צלחנו את המשימה. לצערי למדתי לקחת הכול בפרופורציה בחיים ולדעת לקבל ולחבק גם את הרע. שזה חלק מההתפתחות וההצלחה שלנו לקבל את הטוב.

"מבחינה אישית, לסיכום, אני רוצה להודות לנס ציונה על תקופה מדהימה. 21 שערים ו-15 בישולים בשנתיים מדהימות שהוצאתם ממני את הלב והכי טוב שאני יכול לתת. גרמתם לי לרגעים של אושר שאקח לכל החיים וששום כסף לא יכול לתת. תודה לקהל הכתום המדהים, תודה להנהלה, לצוות המאמנים. במשך השנתיים האלה מקווה שגרמתי לכם להמון רגעי אושר. זה היה יותר מבית חם בשבילי, אני כל כך אוהב אתכם, אתם לנצח תהיו עמוק בלב שלי ובטוח שעוד ניפגש. נתתי כל מה שיכולתי להצלחת הקבוצה והמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully