וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה רוצים להמשיך כרגיל אך עשוים לקצר את הפלייאוף

7.7.2020 / 10:31

מנהלת הליגה עשויה לשנות את רבע גמר הפלייאוף משלושה משחקים למשחק אחד, אם תידרש בשל העלייה בתחלואה, ובכך לקצר את הליגה בשבוע. נדחתה אפשרות של סיום העונה הסדירה אחרי המשחקים שייערכו היום

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בווידאו: הדרייב אין עובר חיטוי מקורונה

המחזור ה-27 בבית התחתון בליגת העל יתקיים היום (שלישי) במלואו, כשנכון לעכשיו אין שינוי לגבי כמות המשחקים גם לאחר התפשטות וירוס הקורונה וההגבלות שהטילה ממשלת ישראל. נכון לעכשיו, אין הגבלות חדשות על קיום אירועי ספורט, אך בישיבת ועדת המנהלת שנערכה אתמול, הועלה חשש גדול כי אם המגמה לא תיבלם בקרוב, יידרשו גם הם לעצור את המשחקים.

במנהלת החליטו להמשיך במשחקים כרגיל, אך אם יהיה שינוי בהנחיות ובדרישת משרד הבריאות הפעולה שתתבצע היא קיצור משחקי רבע גמר הפלייאוף, שאמורים לצאת לדרך כבר ב-16 ביולי למשחק אחד בלבד במקום סדרת הטוב משלושה משחקים. אם המהלך אכן ייצא לפועל, הוא יאפשר את קיום משחקי הפיינל פור בעוד שבועיים והבאת הליגה לסיומה עד ה-23 ביולי, שבוע פחות מהמועד המתוכנן.

במהלך הדיון הציע מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל לקצר את הליגה עוד יותר, ולקיים היום את המחזור האחרון, כך שלאחריו יתקיימו משחקי רבע גמר הפלייאוף והפיינל פור בשיטת משחק אחד, ולסיים את הליגה עד ה-16 ביולי, משמע קיצור הליגה בשבועיים. הצעתו של הראל נדחתה על ידי יתר חברי הוועדה.

פלייר אולם הכדורסל בגליביצה, נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
ממתינים למשרד הבריאות/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

במנהלת בחנו אפשרות לבטל את משחקי הפלייאוף התחתון (תוכננו ל-19 ל-26 ביולי), שכן המשמעות היחידה שלהם הם קביעת היורדת, דבר שכבר נקבע. בשלב זה קבוצות הליגה לא הסכימו לכך, אך הדבר עוד עשוי להתרחש בהתאם להחלטות משרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully