וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אולי זה היה המשחק הכי טוב שלנו"

מאמן מכבי תל אביב לא הסתיר את שביעות רצונו לאחר הניצחון הקליל 69:100 על הפועל חולון: "אני אוהב את הדרך שבה אנחנו משחקים כרגע". דורי סהר: "אילחם על האפשרות להישאר כאן כמה שנים טובות"

מערכת וואלה!

בסרטון: שרונאס יאסיקביצ'יוס מצטרף לברצלונה

מכבי תל אביב זקוקה לעוד ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את ראשות ליגת העל, לאחר שחזרה הערב (שני) למסלול והביסה באשדוד את הפועל חולון 69:100. אם וכאשר זה יקרה, הצהובים יארחו את הפיינל פור ביד אליהו, וככל הנראה יבטיחו לעצמם את הזכייה באליפות במקרה של עצירה אפשרית של המשחקים בגלל מגיפת הקורונה.

המאמן יאניס ספרופולוס לא הסתיר את שביעות רצונו, על אף היריבה החלשה. "ראיתי הרבה דברים טובים הערב", אמר היווני. "שיחקנו כדורסל קבוצתי, טוב וחכם, הנענו את הכדור, מסרנו 30 אסיסטים ואיתרנו את נקודות התורפה של היריבה. גם בהגנה, לאט לאט שברנו את המשחק. אולי זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו. אמרתי לשחקנים שבבית ניצחנו את חולון יותר בקלות, אבל היום שיחקנו טוב יותר, ואני אוהב את מה שראיתי. אני אוהב את הדרך שבה אנחנו משחקים כרגע".

שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן מול שחקן הפועל חולון הראל דדון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
מחמאות מהמאמן. סנדי כהן מול הראל דדון, הערב/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

ספרופולוס התייחס באופן אישי לשניים מהמצטיינים במגרש - סנדי כהן ואנג'לו קלויארו, שכל אחד מהם קלע 18 נקודות. "סנדי הוא שחקן מוכשר ומבטיח מאוד, ואנחנו מאמינים בו. הוא צריך לצבור ניסיון וללמוד איך לשחק באירופה. אם יעבוד קשה ויישאר צנוע, הוא יעזור לנו עוד יותר. את אנג'לו רצינו לשחרר בתחילת העונה, כי היו לנו הרבה שחקנים בעמדות הפורוורד,ולא היו לנו דקות לתת לו. הוא נשאר בעקבות הפציעות, ואנחנו יודעים כמה הוא טוב הוא. אני שמח לראות את המסירות שלו כלפי הקבוצה".

כשנשאל כיצד הוא מרגיש בנוגע להחמרת ההגבלות בישראל עקב התפשטות הנגיף, הגיב המאמן בעברית: "ברוך השם".

דורי סהר קיבל מספרופולוס 12 דקות והחזיר בשלוש נקודות, חמישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, בדרך למדד שיא עונתי של עשר נקודות. "מאוד נהנינו. היינו יחד, שטפנו את המגרש, חלקנו את הכדור ועבדנו יחד בהגנה ובהתקפה, וככה הכל הרבה יותר כיף", סיפר הגארד בן ה-19. "בתקופת הסגר עבדתי קשה מאוד על הגוף שלי, העליתי את מסת השריר ועכשיו אני נראה טיפה יותר בוגר. אני משתדל ללמוד מהחברים שעברו כל כך הרבה בקריירה שלהם. גדלתי במכבי מכיתה א', והחלום תמיד היה להשתלב בקבוצה הבוגרת. אני אקח את האפשרות הזו, ואילחם עליה, בשאיפה להישאר כאן כמה שנים טובות".

שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון נשמר על ידי שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
"לא נראים חלק מהמשחק". יוגב אוחיון מול סקוטי ווילבקין באשדוד/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מאמן חולון, עמית שרף, סופר כבר חמישה הפסדים מאז החזרה מפגרת הקורונה, בהפרש ממוצע של 22 נקודות. "אנחנו חייבים לדעת להתמודד ולהתנהל גם בדקות פחות טובות", הסביר. "בפלייאוף זה יוכל לעשות את ההבדל ממינוס חמש לפלוס חמש, או מפלוס עשר למינוס שמונה. בשנייה אחת אנחנו נראים לא חלק מהמשחק. במשך דקות ארוכות אנחנו שווים בין שווים, ובפעולה או שתיים אנחנו פשוט נראים אחרת. כל עוד לא נשנה את זה, אני לא יכול לקחת גם את הדקות הטובות שלנו כמשהו חיובי".

בהתייחסו לאוריאל טרוצקי, שהחמיץ את ההתמודדות לאחר שנחשף לנשא קורונה ונכנס לבידוד: "זה מאוד פוגע בנו, בטח בעמדה שאנחנו מאוד רזים בה, וזה שחקן שנותן לנו דקות משמעותיות. הפגיעה היא גם בהכנה, גם במשחק עצמו וגם בחלוקת העומס. לא קל לדעת שיש מישהו בבידוד, ואני מקווה שהוא יקבל תשובה שלילית בקרוב ונוכל להמשיך יחד".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully