וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אחרי כל המאמץ שעשינו, נקווה שלא נצטרך לסגור את הליגה"

6.7.2020 / 7:29

מאמן הפועל ירושלים התייחס בסיום הניצחון על ראשון לציון לבידודים של שחקני הליגה: "מקווה שכולם יהיו בריאים ושליליים". גיא גודס על ההפסד: "ברור שזה לא המשחק הכי קריטי, רוצים שהליגה תמשיך"

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

הפועל ירושלים ניצחה אמש (ראשון) בקלות 73:88 את מכבי ראשון לציון ונשארה עם סיכוי לסיים במקום הראשון בטבלה. הקבוצה של עודד קטש פיגרה ב-10 נקודות במהלך הרבע הראשון, אלא שבשלב הזה החל מאמן האורחת גיא גודס להעלות שחקני ספסל רבים שקיבלו דקות משמעותיות וירושלים ברחה עד ליתרון 25, בדרך לניצחון הנוח.

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו מול שחקני הפועל ירושלים ג'יימס פלדין, ג'רמי פארגו. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
לא כוחות. פלדין ופארגו מול מונדו/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

ירושלים, שהופיעה למשחק ללא תמיר בלאט שקיבל מנוחה, קיבלה 18 נקודות מג'ון הולנד, ו-13 נקודות ו-8 ריבאונדים מנמרוד לוי, "כשמסתכלים על ראשון במיוחד אחרי החזרה שלהם, הם התחזקו, אתה לא מצפה למשחק כל כך קל, קשה לבחון משחקים בשלב הזה", אמר עודד קטש אחרי המשחק, "משחקים שהתוצאה שלהם פחות חשובה. חסרנו את תמיר והם את המילטון. אפשר לקחת מהמשחק הזה את ה-15 דקות במחצית השנייה שספגנו 20 נקודות. לא חשבנו שננצח בכזאת קלות, אבל גם הם חילקו את הדקות".

בצד המפסיד יחל היום אלכס המילטון בחזרה לאימונים. גיא גודס הודה בסיום המשחק: "זה לא המשחק הכי קריטי של העונה, תכננתי להיות חכם ולא להיות צודק. אין לנו את הסגל של ירושלים או מכבי, אנחנו די מוגבלים במקומות מסוימים, זה לא עבד הכי טוב, ירושלים רצו ולא הצלחנו לעשות את זה. הצלחנו לשמור על כולם בריאים ועוברים למשחק הבא. אנחנו לא יכולים לזוז בשום מקום, אין לי סיבה לסכן אף שחקן".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים דילגה מעל מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד ירדה

לכתבה המלאה
מאמן  הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
חושש שהליגה שוב תופסק. עודד קטש/דני מרון

שני המאמנים התייחסו לאחר מכן למקרים המדאיגים של אוריאל טרויצקי מהפועל חולון וטיילר דורסי ממכבי תל אביב שנכנסו לבידוד. "הדבר היחיד שיש לי לומר זה שאחרי כל המאמצים שעשינו כדי שהליגה תחזור, נקווה שלא נצטרך לעצור את הדבר הזה", אמר עודד קטש, "הקבוצות התרגלו, חששתי ממשחקים ללא קהל אבל אלה משחקים יותר תחרותיים ממה שחשבתי. זה יותר טוב מכלום. מקווה שכולם יהיו בריאים ושליליים".

"אני לא חושב שמכבי תל אביב צריכה להכנס עכשיו להסגר או משהו, אחת המטרות של כולנו בעסק הזה זה להיות יותר סבלניים ולהשאר בבתים", הוסיף גודס, "לשחקנים זה מאוד קשה, להשאר בבית חודשיים בלי לצאת מנטאלית זה מאוד קשה. נשאר עוד פחות מחודש, עשו את זה עד עכשיו, אנחנו רוצים לשמור על הליגה שתמשיך. כל קבוצה עושה את הפעילות בתוך הקבוצה כדי לשמור על השחקנים. הכי חשוב שלא יתווספו עוד חולים ונוכל לסיים את העונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully