וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ג'ודוקא נוסף בנבחרת הגברים של ישראל נדבק בנגיף

הנבחרת תישאר בבידוד. שמינית גמר ליגת האלופות יהיו ללא קהל, ועם כמה שינויים. אופ"א עדיין לא קיבלה החלטה היכן יתקיימו משחקי ההשלמה

מערכת וואלה

בווידאו: שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה

נראה שהגל הנוסף של נגיף הקורונה לא מכה רק בישראל. במדינות רבות בעולם ישנה עלייה במספר הנדבקים בנגיף, שמשפיע בין היתר גם על עולם הספורט.

כדורגל

* על פי "ל'אקיפ", אופ"א החליטה (כצפוי) כי משחקי ההשלמה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות יהיו ללא קהל. משחקי שמינית הגמר שמיועדים ל-7-8 באוגוסט: מנצ'סטר סיטי נגד ריאל מדריד (1:2), באיירן מינכן נגד צ'לסי (0:3), יובנטוס נגד ליון (1:0) וברצלונה נגד נאפולי (1:1). עדיין לא ברור היכן ייערכו המשחקים, אבל יהיו בהם כללים חדשים:

- כל קבוצה תוכל לרשום שלושה שחקנים חדשים.

- כמו בליגות, כל קבוצה תוכל לבצע חמישה חילופים במשחק.
.
- בכל משחק יהיו בסגל 23 שחקנים ולא 18 כפי שהיה נהוג עד כה.

* צ'רנו מורה ורנה, שאירחה את ארדה במסגרת חצי גמר הפלייאוף בבולגריה על הכרטיס לליגה האירופית, נאלצה לעשות את זה ללא שישה שחקני הרכב שנמצאים בבידוד, כחלק מ-16 אנשי הקבוצה שהיו במגע עם נשא מאומת של המחלה. ומי הנשא? שחקן יריב. מדובר במרטין קבדנסקי, מגנה של צארסקו סלו, שעלה ביום חמישי האחרון למשחק מול צ'רנו מורה בידיעה כי בדיקת הקורונה שביצע הייתה שלילית. קבדנסקי קיבל אישור לשחק והשלים 90 דקות בהפסד 4:1, אבל אז התברר מהמעבדה כי הייתה טעות בבדיקה של קבדנסקי והוא חיובי לנגיף, ויחד איתו הוא שלושה שחקנים של סלו.

המקרים הללו אילצו את צ'רנו מורה לשלוח 16 מאנשיה לבידוד, ביניהם הבלם דניאל דימוב ששיחק במכבי פתח תקוה לפני חמש שנים, וכל הניסיונות לדחות את המשחק נדחו על הסף. הקבוצה בכל זאת נותרה עם חמישה שחקני הרכב ולצדם מחליפים וכמה צעירים, ובניגוד למשל לתבוסה המחפירה 10:1 שספגה רוסטוב הרוסית כאשר כל הסגל שלה היה בבידוד, היא הצליחה לנצח 0:1 ועלתה לגמר הפלייאוף.

* עשרה משחקני דאלאס האמריקאית נמצאו חיוביים לנגיף. בעקבות זאת הקבוצה לא תיקח חלק בטורניר פתיחת העונה של ה-MLS שאמור להיפתח באורלנדו.

עוד בוואלה!

מילאן מצ'באן הודיע על פרישה מכדורסל: "הברכיים לא עומדות בזה"

לכתבה המלאה
מילאן מצ'באן עם מאיק צירבס באיירן מינכן. ברני ארדוב
מבקש להקפיד על ההנחיות. מצ'באן/ברני ארדוב

כדורסל

* אקס מכבי תל אביב, מילאן מצ'באן, שהודיע בתחילת יוני על פרישה מכדורסל בגיל 30, מאושפז בבית חולים בסרביה אחרי שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. "תודה לכולם על התמיכה", כתב מצ'באן בחשבון הטוויטר שלו. "התאשפזתי בבית החולים ואני מקבל פה יחס נהדר. הצוות הרפואי דואג לי לכל דבר ושומר עליי. אני מקווה שגם אני וגם כל מי שנדבק בנגיף יחלים במהרה. חשוב לי להגיד לכולם מכאן: היזהרו, הנגיף מסוכן. הישמעו להנחיות ובבקשה הקפידו על הנהלים".

ענפים נוספים

* בבדיקות שערכו ספורטאי נבחרת הגברים בג'ודו התגלה ספורטאי נוסף כחיובי לקורונה. "ספורטאי הנבחרת יישארו בבידוד והנבחרת תמשיך לנהוג על פי הנחיות משרד הבריאות", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully