וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לוותר על האופציה על טיילר דורסי

7.7.2020 / 7:37

המצב הכלכלי הלא פשוט והפגיעה הצפויה בתקציב עשויים להוביל לפרידה מהגארד, שאמור להשתכר כ-750 אלף דולר בעונה הבאה. בקבוצה יתעקשו על השארת בריאנט, כהן ודיברתולומאו פוזלים לאירופה, אלבר ישוב מהשאלה

מערכת וואלה!

בווידאו: שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה

מכבי תל אביב התקרבה אמש (שני) להבטחת המקום הראשון בליגת העל בזכות ניצחון 69:100 על הפועל חולון במשחק שנערך באשדוד. הצהובים עלו לפרקט עם שלושה שחקנים זרים בלבד אחרי שטיילר דורסי לא נרשם להתמודדות מראש לאחר שנכנס לבידוד כשנחשף לנשא של וירוס הקורונה, ואילו קווינסי אייסי ואלייז'ה בריאנט קיבלו מנוחה בשל פציעות, אך זה לא הפריע לצהובים כדי לרשום ניצחון מוחץ.

במכבי תל אביב היו ארבעה שחקנים בספרות כפולות, כשמעל כולם היה דני אבדיה עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אך גם סנדי כהן עם 18 נקודות ואנג'לו קלויארו עם 18 נקודות גם כן רשמו דקות טובות. במחצית השנייה העניק המאמן דקות גם לדורי סהר ויונתן אטיאס כשסהר התכבד עם 3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

"מאוד נהנינו, היינו ביחד, שטפנו את המגרש, עבדנו ביחד בהגנה ובהתקפה, וכשאנחנו עובדים ככה אז אנחנו באמת נראים טוב", אמר סהר בסיום, "בתקופה שהליגה הופסקה עבדתי קשה על הגוף שלי, הרבה קרדיט מגיע לרגב פנאן ולמעטפת של מכבי תל אביב שנתנו לי לעבוד בתקופה המשותפת הזאת, להעלות את מסת השרירים ולהיראות יותר בוגר. אני משתדל ליהנות וללמוד מהחברים שלידי".

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן מכבי אשדוד אלונזו קולמן. דני מרון
עשוי לעזוב בשל המשבר. דורסי/דני מרון

מאחורי הקלעים הצהובים עובדים על בניית הסגל לעונה הבאה, אך בעקבות חוסר הוודאות הגדול (כניסה של אוהדים לא נראית אפשרית באופק) ומכירת המנויים שלא החלה בשלב הזה, מתקשים במכבי תל אביב להעריך את גודל הפגיעה בתקציב. דבר אחד שעליו מסכימים במועדון - הפגיעה תהיה משמעותית, אולי המשמעותית ביותר מבין קבוצות היורוליג השונות.

השחקנים החתומים לעונה הבאה שימשיכו בוודאות הם סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, יובל זוסמן, סנדי כהן, דורי סהר ועומרי כספי שאמור לשוב מהפציעה. עידן אלבר צפוי לשוב מהשאלה לעירוני נס ציונה וגם כן להיות חלק מהסגל. לצהובים יש אופציה על טיילר דורסי וחוזה מול אלייז'ה בריאנט שבו מתעניינות קבוצות NBA, וייתכן מאוד שהם יוותרו על דורסי בשל שכרו בעונה הבאה שיעמוד על כ-750 אלף דולר, ויתעקשו על השארת בריאנט ששכרו קצת יותר מ-300 אלף דולר.

במועדון שוחחו עם ג'ייק כהן עוד לפני תקופת הקורונה, אך לא הגישו לו הצעה רשמית לעונה הבאה, והשחקן מחזיק בהצעה מססארי ומקבוצות נוספות ביבשת ששוקלות לצרפו, כשבסביבתו סיפרו בימים האחרונים שייתכן מאוד שיחתום באחת מהן עד לסיום העונה. גם ג'ון דיברתולומאו שמתאושש מפציעה ולא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, פוזל לעבר יציאה לאירופה, כשקבוצות שונות הביעו בו עניין, וגם כאן הצהובים עדיין לא החתימו אותו לעונה נוספת.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully