וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.7: ריאל תנסה להביא את אמבפה ב-2022, עם מענק חתימה גרנדיוזי

על פי דיווח בספרד, הבלאנקוס יציעו לחלוץ פ.ס.ז' בונוס של 100 מיליון יורו אם יגיע כשחקן חופשי. באיירן אישרה לחאבי מרטינס לעזוב

מתוך יוטיוב

בווידאו: דן ביטון כובש בבעיטה חופשית במדי לודוגורץ

העברות

* המגן הימני רונאל פייר-גבריאל, 22, חזר לצרפת אחרי שמונה משחקי ליגה במדי מיינץ, והושאל לעונה אחת לברסט.

* בלם העבר אנדראה סוטיל מונה למאמנה החדש של פסקארה מהליגה האיטלקית השנייה, והוא החליף בתפקיד בלם עבר אחר, ניקולה לגרוטלייה שהחזיק מעמד רק 12 מחזורים.

* ממאדו ואגה, 29, בלם מכבי אחי נצרת עד חודש ינואר האחרון, חתם באלקי אורוקליני הקפריסאית.

שמועות

* על פי "OK דיאריו" הספרדי, ריאל מדריד עשויה לחכות עד יוני 2022 ולנסות אז להחתים את קיליאן אמבפה כשחקן חופשי, עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן. אם לא יאריך את חוזהו לפני כן, ריאל תוכל לצרפו ללא דמי העברה וכך גם תוכל להעניק לו בונוס חתימה גרנדיוזי של 100 מיליון יורו.

* בגרמניה מדווחים: חאבי מרטינס ביקש לעזוב את באיירן מינכן אחרי שמונה שנים ולמרות חוזה לעונה נוספת, וקיבל את ברכת הדרך מהמועדון. הקשר הבאסקי בן ה-31 עשוי לחזור לאתלטיק בילבאו.

* כריסטיאן פאלק מדווח: בורוסיה דורטמונד הציבה אולטימטום למנצ'סטר יונייטד והבהירה לה שאם היא רוצה לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו, היא חייבת להשלים עסקה עד ה-10 באוגוסט.

* על פי דיווח של "פוטבול איטליה", ויקטור אוסימן מתכוון לדחות את ההצעה מנאפולי, שכבר סיכמה עם ליל על רכישתו. החלוץ הניגרי בן ה-21 מעדיף לעבור לפרמיירליג.

* ב-ESPN טוענים: מנצ'סטר סיטי ויובנטוס מנסות לרכוש את שחקן הכנף אדאמה טראורה מוולבס.

* באנגליה ובספרד מדווחים שהן צ'לסי והן ריאל מדריד מעוניינות באחד הקשרים הכי בולטים בסרייה A העונה, הסרבי של לאציו, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' בן ה-25. הקשר גבה הקומה שמשחק אצל הנשרים מאז עונת 2015/16, כבש העונה חמישה שערים ב-29 הופעות.

* בפורטוגל טוענים שבנפיקה הייתה רוצה מאוד לצרף את אקס מכבי תל אביב, פאולו סוזה, שמאמן כיום את בורדו, ויהיו מוכנים לשלם על כך לא מעט.

* על פי דיווחים באנגליה, ארסנל מעוניינת בקשרה הצרפתי בן ה-23 של ניוקאסל אלן סן מקסימן. גם נאפולי מהסרייה A הוזכרה כמי שמעוניינת להחתים את השחקן.

* פריז סן ז'רמן בודקת אפשרות להחתים את מגן ארסנל, הקטור ביירין בן ה-25. יובנטוס ובאיירן מינכן עוקבות אף הן אחר ההתפתחויות בגזרת השחקן.

* העברתו של ג'וד בלינגהאם לבורוסיה דורטמונד מסתבכת בגלל הקורונה? בגרמניה טוענים שהקשר אמור להגיע לגרמניה כדי לעבור בדיקות רפואיות, אבל במקרה כזה הוא ייאלץ להיכנס לבידוד של שבועיים באנגליה ולקבוצתו בירמינגהאם עדיין נותר מאבק הישרדות בצ'מפיונשיפ. על פי הדיווח זה מה שמעכב את החתימה וההודעה.

* באיירן מינכן עוקבת אחרי המגן השמאלי של ליון מלווין באר בן ה-19. לפי הדיווחים, לוריין, ברסט, ניס וריימס גם מעוניינות במגן, אבל הבווארים כבר הגישו הצעה.

* יושב ראש מילאן איבן גאזידיס עדכן את המנהל הטכני ואגדת העבר פאולו מאלדיני כי רלף רנגניק יצטרף בעונה הבאה. ראנגניק בן ה-62 יקבל סמכויות נרחבות בצד המקצועי של המועדון, מה שעשוי להוביל לצמצום נרחב בסמכויותיו של מאלדיני.

* כתב "בילד" כריסטיאן פאלק טוען שקאי האברץ מודע לעובדה שצ'לסי מעוניינת בו, אבל עדיין לא נעשתה פנייה רשמית.

* מנואל פלגריני צפוי להתמנות למאמן ריאל בטיס ולחתום שם לשנתיים. הצ'יליאני המנוסה, שפוטר בדצמבר מווסטהאם, מנהל מו"מ עם הירוקים בשלושת השבועות האחרונים.

אלאן סן מקסימן שחקן ניוקאסל. רויטרס
יעבור ללונדון? אלאן סן מקסימן/רויטרס

* ג'ונתן דייויד, הכוכב הקנדי בן ה-20 של גנט, מעדיף את הליגה הצרפתית על פני הגרמנית וכעת ליל הגישה לקבוצתו הצעה בסך 25 מיליון יורו, כך על פי "ל'אקיפ".

* אדריאן גרביץ', סגן מלך שערי הליגה השנייה בצרפת עם 17 כיבושים, יעבור מקלרמון ללוריין תמורת 10 מיליון יורו. החלוץ האוסטרי בן ה-23 כמעט חתם בברסט, אבל העולה החדשה הגישה הצעה גבוהה יותר והוא סיכם אצלה לחמש שנים, אחרי שהיה מועמד גם לסלטיק וריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully