וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם: הוגו לוריס תקף את יונג מין סון בירידה לחדר ההלבשה

שוער התרנגולים זעם משום מה על הקוריאני ורץ מרחק רב כדי לתקוף אותו, לו סלסו הפריד ומנע קטטה. טוטנהאם ניצחה 0:1 את אברטון

אתר רשמי

מהומה גדולה וחריגה במהלך המשחק של טוטנהאם מול אברטון הערב (שני). שוער התרנגולים הוגו לוריס רץ מרחק רב על מנת להתקוטט עם חברו לקבוצה יונג מין סון בירידה אל חדר ההלבשה במחצית. בין השניים עמד ג'ובאני לו סלסו שהפריד ביניהם ולאחר מכן גם הארי ווינקס הגיע על מנת להפריד בין הניצים. לוריס נראה עצבני מאוד ורץ לעבר הקוריאני כדי להכות אותו כשגם סון נראה "נכון לקרב" והגיב בצורה מאיימת.

הוגו לוריס שוער טוטנאהם מתעמת עם יונג מין סון. מתוך טוויטר, צילום מסך
לוריס תוקף את סון/צילום מסך, מתוך טוויטר

ג'יימי רדנאפ ניסה להבין את פשר ההתחממות ואמר: "לרישרליסון הייתה הזדמנות לפני סיום המחצית אחרי שסון ויתר על הכדור ולוריס הוא שוער גאה שלא רוצה לראות אף אחד רץ מאחורי הרביעייה האחורית שלו. הוא צעק על סון וזה אולי הדבר הכי מרגש שקרה במחצית הזו. יכול להיות שזה גם בגלל מה שהיה במשחק מול שפילד יונייטד.

"ראיתי דברים כאלה בעבר עם סטיב מקמנמן וברוס גרובלאר ולפחות זה מראה שאכפת להם. לא היה מספיק מזה במהלך המשחק מול שפילד יונייטד ואני בטוח שהם יסגרו את זה מהר מאוד בחדר ההלבשה. הם ילחצו ידיים וימשיכו הלאה. לפעמים דברים כאלה קורים. זו לא הפעם הראשונה שדברים כאלה קורים בכדורגל ולא האחרונה. אתה רוצה לראות שחקנים שמראים רגשות ותשוקה. אם סון לא עושה את העבודה שלו ולא חוזר אחורה אז מישהו צריך להעיר לו".

חלוץ העבר כריס סאטון אמר: "הייתה איזו קטטה והתקהלות סביב הוגו לוריס ויונג מין סון. אני מופתע כי אין לי מושג מה קרה שם. אין ספק ששני השחקנים היו אמוציונלים מאוד, זו הייתה עונה רעה מבחינת טוטהנאם. הקבוצה לא מאוחדת כרגע. השחקנים צריכים לקחת אחריות".

שחקני טוטנהאם. GettyImages
שחקני טוטנהאם חוגגים/GettyImages

על המגרש הצליחה טוטנהאם להשיג ניצחון שני בסך הכול בשבעת המחזורים האחרונים עם 0:1 לא מרשים במיוחד. מנגד, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-24 כשג'יו לו סלסו בעט מתוך הרחבה כדור שפגע בחזה של מייקל קין ומשם הלך פנימה. לז'וזה מוריניו זה היה ניצחון ה-200 בפרמיירליג אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully