וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:1 את אייבר וקרובה להבטיח מקום באלופות

אוקמפוס (56) סידר לאנדלוסים ניצחון שהגדיל את הפער מהמקום החמישי לשש, נכנס לשער בשניות הסיום והצליח להציל את קבוצתו מספיגה

אתר רשמי

המחזור ה-34 בלה ליגה יינעל הערב (שני) עם שני משחקים. בראשון ריאל סוסיאדד סיימה ב-1:1 מול לבנטה ונותרה במקום השביעי בלבד עם 51 נקודות. לאחר מכן הצליחה סביליה להגדיל את הפער מוויאריאל החמישית לשש נקודות עם 0:1 קטן בבית נגד אייבר.

לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה. GettyImages
אוקמפוס חוגג את השער היקר/GettyImages

סביליה - אייבר 0:1

אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות, הצליחו האנדלוסים לחזור לנצח במחזור שעבר עם 0:3 מול לגאנס והערב הצליחו לנצל את ההפסד של ויאריאל לברצלונה כדי להגדיל את הפער מהמקום החמישי לשש נקודות בדרך לליגת האלופות, ככל הנראה. כוכב סביליה לוקאס אוקמפוס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56 מקרוב אחרי הגבהה של חסוס נבאס מימין וקבע 0:1 יקר מאוד. אייבר הגיעה להזדמנות ענקית בדקה ה-96, אבל קיקה בעט מקרוב לקורה וההגנה של המארחת הרחיקה. תוך כדי הבעיטה קיקה גם פצע את שוער סביליה, תומאש ואצליק, שפונה על אלונקה ובגלל שסביליה כבר ביצעה חמישה חילופים, אוקמפוס נכנס לשער לשניות האחרונות ואפילו הצליח להציל בעיטה של שוער היריבה מרקו דמיטרוביץ' ומנע ממנו שער.

פורטו שחקן ריאל סוסיאדד מול ניקולה ווקצ'ביץ' שחקן לבנטה. GettyImages
פורטו מול ווקצ'ביץ'/GettyImages

לבנטה - ריאל סוסיאדד 1:1

אחרי שבמחזור הקודם הצליחו הבאסקים לקטוע רצף של ארבעה הפסדי ליגה עם 1:2 מול אספניול החלשה, הערב הם חזרו לסורם עם תוצאה מאכזבת מול לבנטה. אלכסנדר איסק העלה את סוסיאדד ליתרון עם שער נהדר עם העקב אחרי מסירת רוחב של מיקל אויארסבאל וזה 0:1 בדקה ה-12. השער הזה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד ועד שחוסה מוראלס מצא את הרשת בעקבות בישול של רובן רוצ'ינה וזה 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully