וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.7: ברצלונה רוצה למכור את ראקיטיץ', יונייטד תלך על טראורה?

בקטלוניה טוענים שבארסה תנסה למכור את הקרואטי, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. סולשיאר מחפש "אלטרנטיבה זולה" לג'יידון סאנצ'ו. מאטיץ' האריך את חוזהו ביונייטד עד 2023

מתוך יוטיוב

בווידאו: דן ביטון כובש בבעיטה חופשית במדי לודוגורץ

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית שנמניה מאטיץ' חתם על חוזה חדש עד 2023. הקשר בן ה-31 רשם 16 הופעות העונה בפרמיירליג.

* ראן שילמה 12 מיליון יורו לליון ורכשה את שחקן הכנף מרטן טרייה בן ה-23, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* עוד בליון: ריאן שרקי האריך את חוזהו עד 2023. הקשר בן ה-16, שזכה להתעניינות גם מצד מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, החליט להישאר בקבוצתו וכמובן זכה לשדרוג משמעותי בשכרו.

* קשר ליברפול הארווי אליוט, שנרכש בקיץ שעבר מפולהאם, חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו. זה החוזה המקצועני הראשון של אליוט, שחגג 17 ב-4 באפריל השנה ואמר: "לחתום על החוזה המקצועני הראשון שלי בליברפול זו התגשמות של חלום".

שמועות

* ב"ספורט" הקטלאנים טוענים שברצלונה רוצה למכור את איבן ראקיטיץ' לפני שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. הקרואטי רוצה להישאר עד תום חוזהו, אבל בארסה תקטין את תג המחיר שלו כדי למכור אותו.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת להחתים את אדאמה טראורה, אותו היא מחשיבה כ"אלטרנטיבה זולה יותר" לג'יידון סאנצ'ו.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שצ'לסי מתכוונת למכור שישה שחקנים כדי לממן את רכישתו של קאי האברץ. מחירו של כוכב לברקוזן מוערך ב-100 מיליון יורו.

* בנימין הנריכס, המגן בן ה-23 של מונאקו, חוזר לגרמניה. על פי דיווח של כריסטיאן פאלק מ"בילד", הנריכס סיכם בר.ב. לייפציג לאחר שבאיירן מינכן החליטה שלא לצרפו, למרות רצון המאמן האנזי פליק. הנריכס יגיע ללייפציג כמושאל לעונה אחת עם אופציה לרכישה בקיץ הבא.

* ריאל מדריד לא מצליחה למצוא קונה לחאמס רודריגס וכעת הורידה את מחירו ל-25 מיליון יורו בלבד - כמחצית מהסכום אותו דרשה מנאפולי ואתלטיקו מדריד בינואר.

* לורן בלאן עשוי להתמנות למאמן החדש של ולנסיה. מאמן נבחרת צרפת לשעבר, שלא עבד בארבע השנים האחרונות מאז שני הטרבלים בהם זכה עם פריז סן ז'רמן, הצטרף לאחרונה לסוכנות של ז'ורז'ה מנדש שככל הנראה מתכוון לשים אותו במסטאייה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 5.7: צ'אבי חתם לעונה נוספת כמאמן אל סעד הקטארית, עם סעיף יציאה

לכתבה המלאה
נמניה מאטיץ', מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נשאר אדום. נמניה מאטיץ'/רויטרס

* מריו מנדז'וקיץ' התיר אתמול את חוזהו באל דוחאיל הקטארית, שנה לפני סיום ההתקשרות, ונמצא על הכוונת של גלאטסראיי ופנרבחצ'ה. בנבנטו, העולה החדשה לסרייה A, עשויה להתגלות כסוס המפתיע ולהחתים את החלוץ הקרואטי הוותיק.

* מיקל ארטטה מקווה שגם אלכסנדר לקאזט יחתום על חוזה חדש בארסנל. החלוץ הצרפתי ירד לספסל במשחקים האחרונים, אבל כבש כמחליף מול וולבס ומאמנו אמר: "אני מאוד מרוצה ממנו ונצטרך לדבר על הצעד הבא". ללקאזט חוזה עד 2022, כשבמקביל נמשכות השיחות עם פייר אמריק אובמיאנג.

* באנגליה טוענים שלידס יונייטד תלך על אודסון אדואר כחלוץ המוביל שלה אם תעלה ליגה. סלטיק מקווה להשאיר את הסקורר הצרפתי אצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully