וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב למנהלת הליגה: "דחו את המשחק מול באר שבע או שנשקול את צעדינו"

5.7.2020 / 21:43

הצהובים הוציאו מכתב למנהלת הליגה, בו התלוננו על אי מתן תשובות לגבי ארבעת השחקנים שנתבקשו להיכנס לבידוד למרות טענותיהם שמדובר באיכון שגוי של משרד הבריאות

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פנתה הערב (ראשון) למנהלת הליגה בנוגע לארבעת שחקניה שנמצאים בבידוד לאחר שנדרשו לכך על ידי משרד הבריאות. כזכור, אתמול אבי ריקן, אייל גולסה ואיתן טיבי נתבקשו להישאר בבידוד על ידי משרד הבריאות כמו גם מנהל הקבוצה יואב זיו והיום קיבל גם המגן מאור קנדיל הודעה דומה.

אבי ריקן, איתן טיבי, אייל גולסה, שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
למה דווקא הם? השלישייה/דני מרון

מכבי תל אביב הודיעה שתשקול צעדיה בנוגע למשחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום שלישי במידה שלא תקבל תשובה לגבי ארבעת השחקנים או בעניין של דחייה או ביטול המשחק עד שני בבוקר.

במכתב, עליו חתומה המשנה למנכ"ל במכבי תל אביב שרון תמם, נאמר כי "על אף חוסר הספורטיביות העצום ועל אף שהמועדון ציפה לקבל תשובות המבטלות את הודעת הבידוד טרם היציאה לחיפה הוחלט במועדון להתייצב כמתוכנן למשחק בשבת (מול מכבי חיפה), ללא שלושת השחקנים (גולסה, טיבי וריקן), תוך ציפייה וביטחון שפניותינו לגורמים הרלוונטיים ייענו בסמוך למשחק או לכל המאוחר בבוקר שלמחרת. ואולם, אף גורם לא טרח לענות לפניותינו, קל וחומר שלא לשלוח הודעה בדבר ביטול הבידוד וכל זאת בעת שארבעה שחקנים נמצאים בבידוד בטעות ואינם יכולים להתאמן ו/או לשחק עם הקבוצה, דבר הגורם נזק הן למועדון והם לשחקנים עצמם (...)

"העובדה שהקבוצה זכתה באליפות אינה מבטלת את הערך הספורטיבי של המשחקים שנותרו. לקבוצה מטרות נוספות העונה והיא זקוקה לכל שחקניה הכשירים ללא יוצא מן הכלל. ככל ומנהלת הליגות אינה רואה ערך ספורטיבי במשחק, יש לבטלו או לדחותו (...) במידה שלא נקבל תשובות עד מחר בבוקר ויוחלט לקיים את המשחק ביום שלישי הקרוב כמתוכנן, על אף חסרונם של השחקנים וחוסר הספורטיביות כאמור, נשקול צעדינו".

בסעיף האחרון רמזה המשנה למנכ"ל על משהו נוסף כשכתבה: "העובדה שרק שחקני מכבי תל אביב קיבלו הודעה להיכנס לבידוד תמוהה בעינינו ואף אינה הגיונית מבחינה סטטיסטית לאור הפרסומים כי משרד הבריאות הוציא בסוף השבוע האחרון עשרות אלפי הודעות דומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully