וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק איביץ' יעזוב: מכבי תל אביב תצטרך לבנות צוות מקצועי חדש

30.6.2020 / 12:17

אם לא תתרחש תפנית של הרגע האחרון, המאמן יעזוב יחד עם אנשי הצוות שמקיפים אותו, בראשם מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס שזוכה להערכה רבה. הצהובים יצטרכו למלא את החסר בתוך פחות משלושה שבועות. במנהלת הודיעו: דן גלזר שחקן העונה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

בווידאו: חגיגות האליפות בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עומדת בפני אתגר גדול נוכח העזיבה הצפויה של ולאדן איביץ'. כל צוות האימון של הסרבי יעזוב יחד איתו, דבר שיצריך בניית צוות מקצועי ורפואי חדש בתוך פחות משלושה שבועות. מי שיעזוב עם איביץ' הם עוזרו מילוש וסלינוביץ', מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס, מאמן הכושר דרקו אוברדוביץ' והספורטתרפיסט ננאד קובאצ'ביץ'.

הפרידה מאיביץ' והצוות שלו מייצרת בור עמוק אותו תהיה האלופה חייבת למלא בהקדם. יש לציין כי איביץ' היה הפנים להכל, אבל מדובר באנשי מקצוע, בעיקר שלושת הראשונים, מהטובים שעבדו בתקופת מיטש גולדהאר. שחקני מכבי תל אביב מתארים את וסלינוביץ' הסרבי כאדם שתרם להם רבות ושהיה שותף מלא להצלחה הגדולה בשנתיים האחרונות. הערכה עצומה קיימת גם למאמן השוערים קלפקיס שהוא סיפור הצלחה אדיר. בניגוד לכל אנשי הצוות הסרבים ולאיביץ עצמו, קלפקיס הוא יווני שהחליף את שורה אובארוב, שדרג מאוד את היכולת של פרדראג ראיקוביץ' ובנה את דניאל טננבאום שהפתיע העונה את כולם.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
לא רק העזיבה שלו תקשה על האלופה. ולאדן איביץ'/לירון מולדובן

עזיבתו של קלפקיס מוגדרת כמשמעותית ביותר בקרב השחקנים שמציינים לטובה גם את מאמן הכושר אוברדוביץ'. די היה לראות איך חזרה מכבי תל אביב לפלייאוף העליון כדי להבין שמדובר באיש מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר, שידע גם להשאיר מקום למאמן הכושר הישראלי יוסי זיגדון שעובד כבר שנים במועדון ונחשב לאיש מערכת נאמן.

אם לא תקרה הפתעה מרעישה ובלתי צפויה שתצליח להשאיר את הסרבי, בתוך פחות משבועיים יעזבו איביץ' ואנשיו ומכבי תל אביב תצטרך למצוא את הצוות המקצועי הבא. תהיה לצוות עבודה רבה כדי לשמר את ההגמוניה הצהובה.

במנהלת הליגה הודיעו על בחירתו של דן גלזר כשחקן העונה. "רוב משמעותי בתוך מעל ל-90 אלף הצבעות", נכתב. "חמישה קולות בפאנל שחקני עבר מורחב שכלל את: עודד מכנס, ניר לוין, יעקב הלל, מיכאל זנדברג, אורי אוזן ועומרי אפק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully