וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "יש שיחות, אחליט סופית לגבי עתידי בימים הקרובים"

מאמן מכבי תל אביב צפוי לעזוב ואמר בריאיון ביוון: "אשקול את מה שעומד לפניי. קודם כל רוצה לסיים את העונה הזו ללא הפסד"

האינסטגרם של גולדהאר

בווידאו: מיטש גולדהאר חוגג אליפות

ולאדן איביץ' לא צפוי להמשיך במכבי תל אביב לעונה נוספת, אבל יש לו עוד מטרה לעונה הנוכחית: לסיים את ליגת העל ללא הפסד. מכבי תל אביב הבטיחה את האליפות בשבת האחרונה וכעת נותרו לה שלושה משחקים כדי להישאר בלתי מנוצחת ולהצליח במשימה היחידה שלה השלימה בליגה בעונה שעברה.

על כך אמר בריאיון ל"מטרופוליס" היווני: "עד עכשיו אנחנו ללא הפסד ונעשה הכול כדי להשיג את התוצאות ולהישאר בלתי מנוצחים. בעונה שעברה זכינו באליפות כבר במחזור השני של הפלייאוף העליון והיו לנו עוד שמונה משחקים, כך שהיה קשה להחזיק מעמד ולשמור על השחקנים מפוקסים. העונה יש לנו 24 ניצחונות ותשע תוצאות תיקו, ויש לפנינו שלושה 'דרבים' שנרצה לנצח בכולם כדי לעמוד במטרה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. דני מרון
לאן יפנה? ולאדן איביץ'/דני מרון

בנוגע לעתידו הזכיר: "הייתה אופציה לשני הצדדים, והיא הסתיימה. בימים הקרובים נראה מה יקרה ואיך הדברים יתפתחו לגבי העתיד. כרגע אני לא יכול להגיד שום דבר כי מתנהלות שיחות. זו החלטה שאקבל עם האנשים הקרובים לי. אשקול את כל מה שעומד לפניי ואז אדע. חזרה לפאוק? זה אבסורד".

על קריירת האימון שלו: "עזר לי מאוד שהתחלתי במועדון גדול כמו פאוק סלוניקי. כשמתחילים מיד במועדון גדול, זה יכול להיות טוב ויכול להיות רע. למזלי, אצלי זה עבד. גם הג'וב השני שלי הוא במועדון גדול, באתי לקבוצה שלא זכתה באליפות שלוש שנים, והצלחתי לזכות פעמיים אז אני מאוד שמח על כך".

על הלחץ: "יש לחץ בישראל, אבל עבורי זה שונה. אני לא מבין פה את מה שקורה מסביב כמו שהבנתי ביוון. אני לא קורה עיתונים ואתרים, ואת זה עשיתי ביוון. ביום הראשון הדובר שאל אותי אם אני רוצה שיתרגם לי את הדברים שנכתבים בתקשורת, וביקשתי שלא. אני מאמין שמאמן לא צריך לדאוג ולהקשיב לדעות של כולם. הוא צריך להיות חזק, לדעת מה הוא רוצה ולהעביר את זה לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully