וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה ויוון חגגו עם איביץ': "בראבו ולאדו! מלך ישראל!"

במולדתו של מאמן מכבי תל אביב כתבו אחרי האליפות: "אחד המאמנים הכי טובים שלנו כיום". אחד מכלי התקשורת דיווח: "הוא עוזב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

שתי אליפויות בתוך שנתיים, כמעט שתי עונות מלאות עם הפסד אחד וכמות מינימלית של ספיגות. ההצלחה המסחררת של ולאדן איביץ' לא פסחה על תקשורת הספורט הסרבית, שם דיווחו על האליפות השנייה ברציפות של מכבי תל אביב תחת המאמן המצליח.

ב-sportske קראה הכותרת: "בראבו ולאדו! עוד אליפות לאחד מהמאמנים הסרבים הכי טובים. מכבי תל אביב רשמה עונה מדהימה עם 24 ניצחונות ו-9 תוצאות תיקו וצריך גם לציין שהיא ספגה רק 8 שערים. זה התואר השלישי של איביץ', שהוליך את פאוק סלוניקי לזכייה בגביע היווני ב-2017 וכעת זכה באליפות שנייה ברציפות בישראל".

ב"טלגרף" הסרבי טענו באופן חד משמעי שהמאמן עוזב וכתבו: "איביץ' זכה באליפות שנייה לפני הפרידה ממכבי תל אביב. הוא אומר שלום אחרי שכבר הודיע להנהלה שהוא רוצה לעזוב. על פי כמה מקורות, יש בו עניין מקבוצות בהולנד, בלגיה וטורקיה, אבל השמות עדיין לא נחשפו".

גם ביוון, שם איביץ' שיחק ואימן 12 שנה, ציינו את ההצלחה. ב-onosports כתבו: "מלך ישראל, ולאדן איביץ', שוב הניף את התואר! בסוף משחק האליפות, שחקני מכבי תל אביב חגגו במעגל ובתוך זמן קצר המאמן הסרבי עמד במרכז העניניים, כשהם הניפו אותו באוויר".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. דני מרון
"אליפות שנייה לפני הפרידה". איביץ'/דני מרון

לאחר הבטחת האליפות, ירכזו במכבי תל אביב מאמץ אחרון כדי לנסות ולשכנע את ולאדן איביץ' להישאר במכבי תל אביב לעונה שלישית. הסיכויים לכך נמוכים מאוד עד קלושים. איביץ' נחוש לתת לעצמו צ'אנס להתקדם לליגה חזקה יותר מהליגה הישראלית ולכן למכבי תל אביב יהיה מאוד קשה להשאיר אותו. במקביל לניסיונות להשאיר את הסרבי, מחפשים במכבי תל אביב מועמד זר אחר לתפקיד ויש כבר סוכני שחקנים שמנסים להציע את הלקוחות שלהם לאימון הקבוצה. למכבי תל אביב אין הרבה זמן מכיוון שכבר בסביבות ה-20 ביולי, תחזור הקבוצה לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully