וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה: "חולם לשחק נגד ביטון ואלחמיד בשלב הבתים של ליגת האלופות"

מגן לודוגורץ התראיין בסקוטלנד, סיפר על החברות עם שני שחקני סלטיק והצהיר לקראת משחק הנבחרת: "יודע איך לעצור את ג'יימס פורסט"

מונס דאבור על השיחה שלא קיבל מראש הממשלה/מתוך הסרט "עוד לא אבדה" בכאן11

בווידאו: הטריילר לסרט "עוד לא אבדה" על הכדורגלנים הערבים בנבחרת ישראל

טאלב טואטחה מברך את ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד על הזכייה עם סלטיק באליפות סקוטלנד, ומפנטז: אולי עוד אפגש איתם בליגת האלופות.

"יש סיכוי שאשחק נגדם במוקדמות ליגת האלופות. אני חולם על זה, אבל מצד שני, יכול להיות שאעדיף להימנע מזה כי הם חברים טובים שלי, ובמקרה כזה צד אחד יהיה חייב להפסיד. אני מעדיף לפגוש אותם בשלב הבתים", אמר טואטחה בראיון ל"דיילי רקורד" הסקוטי.

טואטחה בן ה-28 חווה לא מעט קשיי התאקלמות בעונתו הראשונה בלודוגורץ, אבל עדיין מקווה להותיר חותם בקבוצה. "לודוגורץ יכולה לזכות בהרבה אליפויות בשנים הקרובות. השליטה שלה בכדורגל הבולגרי אבסולוטית", הצהיר.

שחקני נבחרת ישראל טאלב טואטחה, חאתם עבד אלחמיד שומרים על שחקן נבחרת אוסטריה סטפן פוש. GettyImages
ייפגשו בצ'מפיונס? טואטחה ואלחמיד בנבחרת/GettyImages

הוא אף סיפר על חברותו הקרובה עם ביטון ואלחמיד, וציין ש"יש לנו קבוצת ווטסאפ פעילה מאוד יחד עם מונס דאבור ודיא סבע, ואנחנו מדברים בטלפון לפחות פעם בשבוע. יש גם את בירם כיאל, שהוא כמו אח גדול בשבילי".

טואטחה אף התייחס לפלייאוף העליה ליורו, בו אמורה נבחרת ישראל לפגוש את סקוטלנד במועד שעדיין לא ידוע בשל התפשטות הקורונה. "עד סוף השנה אנחנו ושחקני סקוטלנד נהיה החברים הכי טובים, כנראה. אני זוכר שהאווירה בהמפדן פארק היתה מדהימה, ומקווה שהמשחק ייערך עם קהל. בטוח שלא נעשה חיים קלים לסקוטלנד".

טואטחה אף הצהיר שהוא מתכונן לשמור על ג'יימס פורסט, שכבש שלושער לרשת של נבחרת ישראל במפגש הקודם עם הסקוטים. "שיחקתי בשני המשחקים הקודמים נגדם, ובאחד המשחקים בישלתי. אני מכיר את ג'יימס פורסט מצוין, ומקווה שכבר למדתי איך לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully