וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקאוטים כבר עוקבים מקרוב: נועם דוברת פורץ בחסות הקורונה

ממוצעי הדקות והנקודות עולים משמעותית, האחריות גוברת, וכך גם המחמאות. גארד מכבי ראשון לציון עדיין בן 17, אבל מראה בגרות מרשימה

אתר רשמי

מאז חזרה ליגת העל לפעילות, ישנה מגמה בולטת: יותר ויותר כישרונות צעירים מקבלים במה. דני אבדיה הפך לשחקן מפתח במכבי תל אביב, ים מדר מקבל יותר ויותר דקות בהפועל תל אביב, אבל לאחרונה נוצץ עוד כישרון מבטיח: נועם דוברת ממכבי ראשון לציון.

אמש (חמישי) קיבל הגארד בן ה-17 לא פחות מ-31 דקות נגד מכבי תל אביב וסיפק עוד משחק מרשים, בו הפגין בגרות וחכמת משחק מרשימים לגילו. הוא סיים את המשחק עם 9 נקודות, 100 אחוז מהשדה ומהעונשין, 5 אסיסטים, 3 ריבאונדים, שתי חטיפות ו-16 נקודות מדד.

זה היה המשך ישיר לפריחה שלו מאז החזרה מפגרת הקורונה. בארבעת המשחקים ששיחקה מכבי ראשון לציון מאז הוא זוכה מגיא גודס, שבתור שחקן פרץ אף הוא בגיל צעיר ביותר, לכמעט 25 דקות בממוצע. הוא קולע במהלכן 7.7 נקודות.

צפו בדוברת מצטיין במדי נבחרת הנוער

"נעם דוברת משתפר בצורה מרשימה מאז הפעם הראשונה שראיתי אותו", שיבח אמש מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. "אני אוהב אותו וממש מקווה שהוא ימשיך להשתפר, כי נראה שיש לו עתיד מזהיר".

הניצוצות שדוברת מראה לא נעלמות מעיניהם של הסקאוטים ברחבי היבשת וגם בארצות הברית. מספר סקאוטים שהגיעו לישראל כדי לצפות מקרוב בדני אבדיה לפני משבר הקורונה, ניצלו את ההזדמנות כדי לעקוב גם אחרי דוברת.

גם מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ עוקב אחרי מעלליו של דוברת, וכתב אחרי שהגארד הצעיר קלע 15 נקודות והוריד 5 ריבאונדים בניצחון על הפועל חולון בשבוע שעבר: ""התרשמתי מאוד מדוברת כשראיתי אותו בפעולה העונה. יש לו סייז טוב עבור גארד, הוא קולע בקלות מבחוץ, גם ממצב סטטי וגם מכדרור. ובנוסף יש לו אינטליגנציית משחק, קשיחות ותחרותיות".

עוד בוואלה!

פנאתינייקוס הודיעה רשמית על עזיבת ניק קלאתיס, נייט וולטרס יחליפו?

לכתבה המלאה

במכבי ראשון לציון מאושרים מההתקדמות של היהלום. גיא גודס אמר אמש ש"הוא השתפשף ביורוקאפ, שם נתנו לו דקות גם במשחקים שהוא היה פחות טוב. הוא חוויה פיזיות ואגרסיביות, וזה עזר לו להתקדם. אם הוא נראה ככה בגיל 18, זה סימן טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully