וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב בעצומה להשארת איביץ'. דיווח: ג'אנר ארקין קיבל פנייה

3.7.2020 / 18:09

אוהדי הצהובים בניסיון אחרון להשאיר את המאמן, שכבר החליט לעזוב: "הוא מאמן ענק". המגן השמאלי של בשיקטאש על הכוונת, קלפקיס: "סטטיסטית, יש לנו את ההגנה הטובה באירופה"

תוכן גולשים

אוהדי מכבי תל אביב בניסיון אחרון בהחלט להשאיר את ולאדן איביץ' בקבוצה. האוהדים הצהובים פתחו לאחרונה עצומה הקוראת להחתים את המאמן המוערך, שהצעיד את הקבוצה לשתי אליפויות רצופות דומיננטיות ומרשימות, על חוזה חדש - למרות שהמאמן עצמו כבר החליט לעזוב מיד בתום העונה עם שאר הצוות שלו.

"לא ידוע מה התוכניות של איביץ', אבל הוא מאמן ענק ואם יחתום במכבי זאת תהיה ההחתמה הכי טובה שיש לשנה הבאה. בואו נראה לו כמה אנחנו מעריכים ואוהבים אותו, וכמה אנחנו רוצים שיישאר", נכתב בעצומה.

עוזרו של איביץ', מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס התראיין לתחנת רדיו יוונית וסיפר על העונה הנהדרת שעברה על הצהובים: "כרגע אין עלינו לחץ, אנחנו רוצים לסיים את הליגה ללא הפסד אבל המטרה כבר הושגה. יש לנו שוער יאניוטיס, שהגיע כשחקן מפתח אבל נפצע ונעדר חודשיים. לשוער הברזילאי שלנו (דניאל טננבאום) היתה שנה נהדרת, יש לנו את ההגנה הטובה באירופה וקשה לעשות שינוי בין הקורות כשהכל הולך כל כך טוב. למעשה, הוא היה השוער הטוב ביותר העונה".

על שיתוף הפעולה עם ולאדן איביץ' אמר קלפקיס: "אנחנו ביחד מאז היום הראשון של קריירת האימון שלנו, בפאוק. ולאדן הוא ווינר, אעשה נכון אם אמשיך ללכת אחריו".

מגן בשיקטאש ג'אנר ארקין. GettyImages
שם גדול על הכוונת. ארקין/GettyImages

בתקשורת הטורקית מדווחים הבוקר (שישי) כי מגן נבחרת טורקיה ובשיקטאש ג'אנר ארקין מועמד למכבי תל אביב. על פי אותו דיווח, המגן השמאלי בן ה-31 שמסיים את חוזהו בבשיקטאש בקיץ הקרוב מבוקש גם בגלאזגו ריינג'רס, פנרבחצ'ה וגלאטסראיי. האלופה הישראלית וקבוצת הפאר הסקוטית כבר הגישו לו הצעה, כך נכתב, על סך מיליון יורו לעונה. "לא סגרנו עם פנרבחצ'ה או גלאטסראיי", אמר סוכנו, "בהחלט קיימת אפשרות שהוא יעזוב את הליגה הטורקית. נשב ונדבר בסיום העונה".

ארקין כיכב בפנרבחצ'ה מ-2010 עד 2016, מה שאפשר לו להשיג בקיץ 2016 חוזה באינטר. אלא שהמגן הטורקי לא הסתדר עם פרנק דה בור, ואף טען כי "היו לי סיבות רבות לבחור באינטר על פני קבוצות אחרות, אבל אין ספק שההחלפה של מאנצ'יני פגעה בי. דה בור לקח אותי לשיחה מיד אחרי האימון הראשון והסביר לי שהוא לא רוצה אותי. הוא אפילו לא העניק לי הזדמנות להוכיח את עצמי ודחף אותי מחוץ לסגל. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה".

בנבחרת טורקיה רשם המגן 53 הופעות, במהלכן כבש שני שערים. העונה שותף ב-26 משחקי ליגה בשורות בשיקטאש וכבש שני שערים.

יש לציין כי למגן השמאלי הנוכחי של מכבי תל אביב אנריק סבוריט חוזה לעונה שלישית במועדון, ובאלופה הישראלית מקווים מאוד שיישאר. עם זאת, למחרת הבטחת האליפות בדרבי, רמז המגן למחשבות על יעדים אחרים וכרגע עדיין לא ברור האם אכן ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully