וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי הפר בידוד, מכבי תל אביב נקנסה. שיחה צפויה עם ווילבקין

3.7.2020 / 16:43

"צר לנו שלמרות העליה הגבוהה בתחלואה, שוב שחקן של מכבי ת"א מסכן את עצמו ואת חבריו", אמרו במנהלת, וקנסו את הצהובים ב-30 אלף שקל. בקבוצה מנסים לברר מה גרם לשחקן להשתולל ביציאה מחדר ההלבשה ולזרוק בקבוק על אוהדי ראשל"צ

מתוך מצלמות האבטחה בבית מכבי

בווידאו: ווילבקין העצבני משליך בקבוק על האוהדים

1. אחרי שלושה ניצחונות רצופים בחזרה מפגרת הקורונה, מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) הפסד ליגה ראשון כשהפסידה 92:90 למכבי ראשון לציון בחוץ. הקבוצה של יאניס ספרופולוס רשמה מחצית ראשונה חלשה מאוד בהגנה, ספגה 57 נקודות, וראתה כיצד הכתומים שולטים במשחק עם יתרון דו ספרתי, רק כדי לשוב לעניינים במחצית השנייה. הצהובים עצרו את יריבתם על 15 נקודות ברבע האחרון, וללא סל שדה ב-8 הדקות האחרונות, אך פספסו הזדמנות לנצח את המשחק כשסקוטי ווילבקין החטיא שלשה על הבאזר.

"זה היה מאוד דומה למשחק נגד ירושלים", סיכם אנג'לו קלויארו, שרשם שיא קריירה בליגת העל עם 20 נקודות ב-29 דקות, "דיברנו יותר מדי עם השופטים, זה השפיע עלינו ושיחקנו הגנה די חלשה, הכנסנו את עצמנו לבור ולא הצלחנו לחזור. קשה לחזור אחרי חודשיים בלי משחק, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר".

בניגוד למשחק נגד הפועל ירושלים בתחילת השבוע, בו המאמן יאניס ספרופולוס הרעיד את הספסל עם סדרה של צעקות לאור היכולת וסגנון המשחק של קבוצתו, הפעם לא נרשמו צעקות מיוחדות. עם זאת, ספרופולוס לא היה רגוע וציפה למשחק הגנתי טוב בהרבה. "במחצית הראשונה נתנו לראשון לרקוד על המגרש, פשוט לא הגענו להתמודדות", העיר אחד מאנשי הקבוצה, "ולחשוב שהיינו אמורים להתחיל את היורוליג מחדש בימים האלה אם הליגה לא הייתה מבוטלת. הרמה ההגנתית הזאת הייתה רחוקה מלהספיק".

מי שחזר לסגל של הקבוצה הוא הסנטר אותלו האנטר, ששיחק לראשונה מאז פגרת הקורונה. השחקן שחתום לעונה נוספת במדי מכבי סבל עד לאחרונה מגב תפוס, אך מתחילת השבוע עורך אימונים מלאים עם הקבוצה וקיבל 15 דקות בהן רשם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים. במכבי הסבירו כי האנטר עדיין רחוק מכושר משחק, וכי מי שיצטרך להוביל את משחק הפנים בינתיים הוא אמארה סטודמאייר שהתקשה אמש ב-16 דקות עם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. GettyImages
היה קשה להרגיע אותו. ווילבקין/GettyImages

2. אלא שמלבד היכולת המקצועית, את המשחק סיימו במכבי עם הרבה מאוד עצבים. אנשי הקבוצה שהגיעו להתמודדות כעסו מאוד על השופטים, כשהיו"ר שמעון מזרחי מרבה להעיר להם, הערות שנשמעו היטב באולם הריק. אותלו האנטר החליט לעקוץ בטוויטר וכתב ש"קשה לשחק חמישה מול שמונה". וגם יאניס ספרופולוס הודה ששחקניו לא היו רגועים.

מי ששבר את הכלים היה סקוטי ווילבקין. הכוכב של הצהובים, שסיים משחק חלש עם 9 נקודות כולל 1 מ-7 מאכזבים מחוץ לקשת השלוש, יצא מחדר ההלבשה בבית מכבי עצבני, ושבר שתי תמונות סמוכות של קבוצת הכדוריד של המועדון, המשיך לעבר אוטובוס הקבוצה, אלא ששם שמע את אוהדי הקבוצה הביתית שהגיעו לעודד את הקבוצה ממרחק די גדול. ווילבקין פתח בריצה קצרה לעברם וזרק בקבוק מים שהגיע עד לאחד האוהדים. אחד המאבטחים שראה חלק מהתקרית ציין כי אנשים מסביב שניסו להרגיע את ווילבקין לא צלחו במשימה.

במכבי תל אביב לא ידעו להסביר את ההתנהגות של הגארד האמריקאי במהלך הלילה וצפויים לשוחח עמו כדי לנסות ולהבין מה בדיוק הוביל לתקרית האלימה. מהקבוצה נמסר: "במכבי מתנגדים להתנהגות אלימה באשר היא ומכל סוג. הנושא יטופל במסגרת המועדון".

עוד בוואלה!

צפו בווילבקין משתולל, יאניס ספרופולוס: "לא היינו מוכנים מנטאלית לנצח"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון נמרוד טישמן מול שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
לאט לאט. האנטר/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

3. אחרי הניצחון על הפועל ירושלים בתחילת השבוע, היה נראה כי המקום הראשון בתום העונה הסדירה בטוח עבור הצהובים, שגם יבחרו לארח את הפיינל פור, כמובן ביד אליהו. אלא שהיכולת הלא משכנעת וההפסד בבית מכבי פתחו מחדש את המאבק.

מכבי מובילה בשניים וחצי משחקים על הפועל ירושלים, שלושה משחקים לסיום העונה. לקבוצה של ספרופולוס נותרו שלושה משחקים לסיום העונה - משחק חוץ נגד הפועל חולון באשדוד ביום שני, משחק חוץ נגד הפועל ירושלים ביום חמישי, ובשבוע לאחר מכן משחק בית נגד ראשון לציון. אם הצהובים ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם מלבד ירושלים, הם יבטיחו את המקום הראשון, או אם ינצחו בבירה. גם הפסד של עד 11 נקודות בירושלים, בתוספת ניצחון נוסף יספיק.

במכבי העריכו אמש כי קווינסי אייסי, שפספס את המשחק בראשון לציון לאחר שנפצע בברכו בניצחון על הפועל ירושלים, ינסה לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא, כשהוא לא אמור להיות משותף נגד הפועל חולון.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן מכבי אשדוד אלונזו קולמן. דני מרון
הפעם הוא זה שהפר בידוד. דורסי/דני מרון

אחרי שאמארה סטודמאייר הפר בידוד פעמיים, מכבי תל אביב שוב נקנסה על התנהלות אחד משחקניה - הפעם מדובר בטיילר דורסי. "צר לנו שלמרות העליה הגבוהה בתחלואה, שוב שחקן של מכבי תל אביב הפר את הנחיות הבידוד והסתובב בקניון כשהוא מסכן את עצמו ואת חבריו לקבוצה בהדבקה", אמרו במנהלת הליגה. "אנו מבקשים ממכבי תל אביב לרענן את הנהלים לשחקני הקבוצה. אנו נאלצים לקנוס את הקבוצה ב-30 אלף שקלים נוספים. אנו מבקשים מכל הקבוצות לחדד את הנהלים לשחקנים כדי שנוכל לסיים את העונה בצורה ספורטיבית בעוד 27 ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully