וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בווילבקין משתולל, יאניס ספרופולוס: "לא היינו מוכנים מנטאלית לנצח"

גארד הצהובים שזעם בתום ההפסד למכבי ראשון לציון, שבר שתי תמונות בבית מכבי וזרק בקבוק לעבר אוהדי הכתומים. ספרופולוס המאוכזב: "זה המשחק השני ברציפות שאנחנו פותחים לא טוב בהגנה"

מתוך מצלמות האבטחה בבית מכבי

בווידאו: התקרית של ווילבקין

לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים רשמה הערב (חמישי) מכבי תל אביב הפסד ליגה שלישי העונה, 92:90 מול מכבי ראשון לציון. השחקנים של יאניס ספרופולוס פיגרו מהפתיחה ורדפו אחרי שחקני המארחת, שקיבלו משחק נהדר מדיאנג'לו הריסון (23) ועוז בלייזר (16) והשיגו ניצחון ליגה ראשון על מכבי תל אביב מאז עונת 2014/15. בסיום המשחק סקוטי ווילבקין השתולל במבואה בבית במכבי כשלטענת אנשי האולם הוא שבר שתי תמונות ואף ביציאה מהאולם השליך בקבוק מים לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון שהגיעו לעודד את שחקני קבוצתם לאחר הניצחון.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "לא התחלנו את המשחק טוב, זה המשחק השני ברציפות שאנחנו פותחים לא טוב בהגנה, חטפנו 57 נקודות במחצית הראשונה, לא היינו מרוכזים. במחצית הראשונה החלפנו הגנות ושום דבר לא עבד. לא היינו מוכנים מנטאלית לשחק משחק קשה, ובגלל זה היריבה קלעה בקלות. ניסינו לחזור למשחק, שיחקנו הגנה טובה יותר, הייתה לנו את הזריקה האחרונה, אבל כשאפשרנו כל כך הרבה נקודות במחצית הראשונה כל כך הרבה נקודות לא קל לחזור למשחק. צריכים לשחק טוב יותר".

"אות'לו עוד לא בכושר הטוב שלו, אבל הוא מוכן לשחק והוא יחזור לכושר. כשאתה לא מוכן מנטאלית לשחק משחק קשה, הכל משפיע עליך. ראשון לציון קבוצה טובה מאוד, הם משחקים טוב מאוד עכשיו, הריכוז היה חשוב מאוד, שינינו הרבה טקטיקות ושום דבר לא עבד. גם במחצית השנייה כשחזרנו ההגנה שלנו לא הייתה עדיין הכי טובה. השחקנים שלנו ניסו במחצית השנייה, חזרנו והייתה לנו הזריקה האחרונה, אבל הפסדנו". על הכישרון הצעיר של היריבה, נועם דוברת: "הוא השתפר מאוד מהמשחק הראשון ששיחקנו נגדם. הוא נראה שחקן מוכשר מאוד, אני אוהב אותו ומקווה שהוא ימשיך להשתפר".

מאמן מכבי תל אביב בכדורסל יאניס ספרופולוס. דני מרון
"לא היינו מרוכזים". יאניס ספרופולוס/דני מרון

שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר צייץ בסיום המשחק: "אפשר להפסיד לפעמים, אבל לשחק חמישה נגד שמונה זה קשה (בהתייחסו לשופטי המשחק). יופי של משחק של ראשון לציון".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "היה לנו משחק מאוד דומה בשנה שעברה, אני חושב שזה היה ברבע הגמר, הובלנו בהפרש גדול והם חזרו, זה הוציא אותי מהכלים. החבר'ה היו עייפים, ולמרות שדיברנו שהם יהיו יותר אגרסיביים, לשמחתי בסוף המזל היה לטובתנו, סגרתי את העיניים בזריקה של סקוטי. זה היה משחק של ביטחון, וזה נותן מורל אבל לא יותר מזה.

על ההיעדרות של הרכז הבכיר שלו, אלכס המילטון: "אין ספק שזה שאלכס לא שיחק פגע בנו ברוטציה. זה מה שהיה, ועם זה יוצאים למלחמה. אין ואקום בספורט, אם שחקן יוצא החוצה, שחקן אחר נכנס. כולם תרמו, זה מראה לנו שאנחנו יכולים לנצח גם את הקבוצות הגדולות. צריך לשמור על השחקנים ולשפר את היכולת האישית שלנו, להמשיך לבצע דברים יותר טוב".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דב הליקמן
ניצחון ש"נותן מורל אבל לא יותר מזה". גיא גודס/דב הליקמן

על נועם דוברת אמר גודס: "מה שקורה עם נועם זה תהליך, נתנו לו הרבה דקות ביורוקאפ, הוא שיחק גם 30 דקות כשהוא היה גם גרוע, זה מה שעזר לנו, להשתפשף שם. זה שיפר אותו לקראת ההמשך, הוא יילך ויתקדם. הייתה לנמרוד תקופה קשה, לא עשיתי לו חיים קלים עם נועם דוברת. הוא בא להתאמן, הייתה לי שיחה רגשית איתו, הוא עבד חזק גם בקורונה ושיפר את הגוף והפיזיות שלו, יש לו הרבה כדורסל בראש, הוא יודע לשחק את המשחק הזה, אני שמח שהוא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully