וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בנס ציונה: "השחקנים ביזו את הגופיה וגם את עצמם"

2.7.2020 / 8:07

בלאגן בשורות הכתומים אחרי התבוסה להפועל תל אביב. נשקלת תגובה מיידית כדי לנסות לזעזע את המערכת. אכזבה מהתנהלות טל דן. מכבי אשדוד עשויה לפנות לנדב זילברשטיין שצפוי לעזוב בתום העונה, בית הלחמי מועמד להחליפו

אתר רשמי

עירוני נס ציונה בקריסה. הקבוצה שרשמה עונה די טובה לפני פגרת הקורונה וסומנה אחריה כמועמדת לגיטימית להגעה עד הפיינל פור הובסה אמש (רביעי) 105:75 על ידי הפועל תל אביב ורשמה את הפסדה הרביעי בארבעה משחקים, כשהיא עשויה לצאת משמונה הראשונות בסיום משחקי המחזור היום.

הסיכוי של נס ציונה, שפתחה את חזרת הליגה מהמקום השישי, להיכנס לשמונה הראשונות הוא לא גבוה. היא נמצאת במומנטום שלילי ונראה כי השחקנים הזרים החדשים, ביחד עם הישראלים של הקבוצה, לא מחוברים ורחוקים מיכולתם הטובה.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה מול ג'רל מקניל שחקן עירוני נהריה. דני מרון
ויתר על סרט הקפטן. טל דן/דני מרון

אלא שעיקר הבעיה נראית בקטע החברתי. טל דן, הקפטן הוותיק של הקבוצה, ויתר השבוע על תפקיד הקפטן, כשאנשי הקבוצה טוענים כי מדובר כאכזבה מהמעמד שלו בקבוצה ומהיחס של המאמן נדב זילברשטיין כלפיו. במועדון התאכזבו מהתנהלותו של דן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. אלא שגם בין שאר השחקנים המצב אינו טוב, והתוצאה הייתה על הפרקט.

במועדון שוקלים האם להגיב בצורה מיידית לסיטואציה ולנסות להציל את העונה הזאת, או להותיר את המצב כפי שהוא. "שחקנים צריכים להסתכל על עצמם במראה", אמר אחד מאנשי המועדון אמש, "הם מבזים את הגופיה שהם לובשים, אבל גם את עצמם. הרבה מאוד זמן לא נראתה חבורה חסרת אכפתיות כמו שהם נראו".

זילברשטיין עצמו יסיים את תפקידו במועדון בסיום העונה אחרי ארבע שנים ברציפות ו-12 שנים במערכת. המאמן, שמלבד חצי עונה, היה היחיד שאימן את הכתומים בימיה בליגת העל, עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקווים בעונה הבאה, כשמי שעשויה לפנות אליו היא מכבי אשדוד שתרד בקרוב לליגה הלאומית. המועמד הבכיר להחליפו הוא אריאל בית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully