וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מונה למאמן ברצלונה, טומיץ' שוחרר, איגור קוקושקוב סיכם בפנרבחצ'ה

המאמן הליטאי חתם לשלוש שנים במקומו של פשיץ' ומתכנן מהפכה בסגל, קלאתיס בדרך. מאמן נבחרת סרביה יחליף את אוברדוביץ'

אתר רשמי

אחרי שהזכייה באליפות ספרד חמקה לה מבין האצבעות, ברצלונה בכדורסל הודיעה היום (חמישי) על מינוי של שרונאס יאסיקביצ'יוס כמאמן החדש במקום סבטיסלאב פשיץ' שסיים את דרכו רשמית. שאראס, שחתם על חוזה לשלוש שנים, ינסה להצעיד להצלחות את המועדון שהשקיע המון כסף בקיץ הקודם, אך שוב כשל בזירה המקומית והפסיד את האליפות לבאסקוניה.

מאמן ז'לגיריס קובנה בשלוש השנים האחרונות הודה לא אחת שברצלונה היא ביתו השני, אחרי שזכה עמה ביורוליג בעונת 2002/03 בתור שחקן. בימים האחרונים הוא ניהל משא ומתן גם עם פנרבחצ'ה, שמחפשת את המאמן שייכנס לנעליו הגדולות של ז'ליקו אוברדוביץ', אך בחר בברצלונה עמה הוא זכה ביורוליג כשחקן. על פי דיווחים בליטא, שאראס צפוי להביא עמו לברצלונה חלק מהצוות המקצועי שעבד עמו בז'לגיריס עמה הוא עשה שנים יפות ביורוליג בתקציב זעום.

שאראס החל את קריירת האימון שלו ב-2014 כעוזר מאמן של ז'לגיריס ומונה למאמן ראשי בינואר 2016. למרות תקציב קטן יחסית, שאראס הצעיד את ז'לגיריס לפיינל פור של היורוליג ב-2018 ולפלייאוף שנה לאחר מכן. את העונה הנוכחית שהופסקה בגלל הקורונה ז'לגיריס סיימה במקום התשיעי ונהנתה מחלק שני מצוין. כשחקן ברצלונה, שאראס זכה עם המועדון ביורוליג ב-2003 ובשתי אליפויות ב-2001 וב-2003.

ברצלונה מודיעה על ההחתמה

כך או כך, הסגל של ברצלונה יעבור שינויים משמעותיים. כוכב אחד שכבר נמצא בדרך הוא ניק קלאתיס, שעל פי "יורוהופס" נמצא אף הוא על סף חתימה לשלוש שנים. הרכז האמריקאי-יווני שיתף פעולה עם שאראס כשחקן בפנאתינייקוס, וכעת ישחק תחתיו.

על פי "מונדו דפורטיבו", "הקיץ של ברצלונה יהיה יותר עמוס ממה שחשבו", והוא עשוי לכלול גל של עזיבות. מי שסיים את דרכו במועדון הוא אנטה טומיץ', הקפטן, שמסיים את דרכו אחרי שמונה שנים. לקבוצה יש אופציה על חוזהו של קייל קיוריק, אולם עדיין לא ברור אם תעשה זאת. גם פאו ריבאס שחתום לעונה הבאה צפוי לעזוב, וכך גם שחקנים מקצה הרוטציה כמו רולנדס סמיתס וארטם פוסטובוי. קווין פאנגוס, שבמשך רוב העונה סבל מפציעה, יעזוב בוודאות ועל פי הדיווחים האחרונים יצטרף לזניט סנט פטרסבורג, אותה העדיף על קבוצות אחרות (בין היתר, הוזכרה מכבי תל אביב כמועמדת להחתימו).

עוד בוואלה!

סווטיסלאב פשיץ' סיים את דרכו בברצלונה, דיווח: שאראס סיכם

לכתבה המלאה

ז'לגיריס נפרדת

* פנרבחצ'ה, שחיזרה אחר שאראס, מצאה גם היא מאמן חדש. על פי דיווחים, מדובר באיגור קוקושקוב, שהוליך את נבחרת סלובניה לזכייה בלתי נשכחת ביורובאסקט ופוטר מפיניקס לקראת סיום עונת 2018/19. העונה שימש כעוזר מאמן בסקרמנטו, לצד תפקידו כמאמן נבחרת סרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully