וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדיון: "מכבי תל אביב עדיפה על ה-NBA". דיווח: גידראיטיס ואולאנובאס מועמדים

רגע לפני שנפצע ואולי סיים את העונה, הגארד התראיין בצרפת. דיווח בטורקיה: שלושה אירופיים מועמדים להחליף את אבדיה. וגם: נייט וולטרס מדבר על הקאמבק

אתר רשמי

פרדריק בורדיון מתרגש מהחתימה במכבי תל אביב, אבל ייתכן שכלל לא ילבש את מדיה בסופו של דבר. אמש (שני) אמור היה המתאזרח לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים, אולם לפני המשחק התברר שהוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך וייעדר שבועיים לכל הפחות.

אם התרחיש הגרוע יתממש וההתאוששות מהפציעה תתארך, ייתכן שבורדיון לא ישחק העונה. מדובר בחדשות עצובות עבור הגארד בן ה-29, שחיכה לרגע הזה במשך זמן רב.

כמה חיכה? הריאיון שהעניק לעיתון הצרפתי 'ל'אקיפ'" ושפורסם אמש ממחיש זאת. "לשחק במכבי תל אביב זה יותר טוב מלשחק ב-NBA מבחינתי. ככה אני מרגיש", סיפר בורדיון.

בורדיון, שגדל ב-INSEP, אקדמיית הכדורסל המובילה של צרפת, לצד שחקנים שהפכו לכוכבים בכדורסל האירופי כמו ליאו וסטרמן וז'ופרה לוברן, סיפר שקבוצת הווטסאפ המשותפת עם השניים געשה בימים האחרונים בעקבות הצטרפותו למכבי תל אביב.

"זה התחיל בתור בדיחה. כשהתחלתי להציג יכולת טובה בליגה הישראלית, וסטרמן ולוברן אמרו בציניות שעוד אגיע למכבי תל אביב. בסוף התברר שזה נכון", סיפר.

שחקן מכבי תל אביב פרדריק בורדיון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החלום כבר לא יתגשם? פרדריק בורדיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קאליניץ', גידראיטיס ואולאנובס על הכוונת?

בטורקיה טוענים שמכבי תל אביב סימנה שלושה מועמדים אירופיים להחליף את דני אבדיה, שיעזוב ל-NBA בעונה הבאה. מלבד ניקולה קאליניץ' שהוזכר כמועמד לא אחת בימים האחרונים, נוספו עוד שני מועמדים לרשימה: רוקאס גידראיטיס מאלבה ברלין ואדגראס אולאנובאס מז'לגיריס.

גידראיטיס בן ה-27 (2.01) היה אחת מתגליות העונה ביורוליג. הוא רשם עונת פריצה במדי אלבה ברלין עם ממוצעים של 13.8 נקודות (40 אחוז מהשלוש) ו-4 ריבאונדים למשחק, ומחוזר על ידי מספר קבוצות יורוליג, ביניהן גם ריאל מדריד.

אולנובאס (27, 1.99) רשם בעונה החולפת את מספרי השיא שלו ביורוליג עם 8.3 נקודות למשחק ו-3.3 ריבאונדים במדי ז'לגיריס. הוא שיפר גם את הקליעה משלוש, שנחשבה לעקב האכילס שלו, ודייק ב-37 אחוזים מחוץ לקשת.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול רוקאס גידרייטיס שחקן אלבה ברלין. דני מרון
ישתפו פעולה בעונה הבאה? סקוטי ווילבקין נשמר על ידי רוקאס גידראיטיס/דני מרון

נייט וולטרס מתכונן לקאמבק: "אני עובד ממש קשה"

נייט וולטרס עורך אימונים אישיים "סיזיפיים" בארצות הברית, במטרה לחזור למיטבו אחרי הפציעה שקטעה את העונה המרשימה שלו במכבי תל אביב. הרכז בן ה-29 שעבר ניתוח בכתפו בחודש ינואר ושוחרר מהצהובים, מנהל משא ומתן עם פנאתינייקוס ומאמין שיציג יכולת טובה בעונה הבאה.

"אני עובד ממש קשה על החזרה למגרשים. עברתי פציעה לא קלה, אבל אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו ומתכוון לחזור ליורוליג, בתקווה שהעונה תיפתח בזמן ולא יהיו דחיות או עיכובים בעקבות משבר הקורונה", אמר וולטרס בריאיון בארצות הברית. "אני שחקן חופשי, ולמרות שהמטרה הסופית שלי היא להגיע ל-NBA אני נהנה מאוד לשחק באירופה. היורוליג היא ליגה תחרותית מאוד, נהדרת, עם אוהדים אדירים ואווירת פלייאוף בכל משחק. לקח לי זמן להתאקלם לכדורסל האירופי, אבל אני יותר טוב עם כל יום שעובר".

עוד בוואלה!

בעקבות הפציעה: קווינסי אייסי עשוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תתחרט? נייט וולטרס/ברני ארדוב

כאמור, המועמדת העיקרית להחתים את נייט וולטרס היא פנאתינייקוס, אולם הוא הוזכר גם כמועמד לחזור לכוכב האדום בלגרד. "אני עדיין לא בטוח היכן אשחק, אבל יודע שאחתום בקבוצת יורוליג. לא מעט שחקנים עוברים מהיורוליג ל-NBA, ועדיין לא איבדתי תקווה שגם אני יכול להיות אחד מהם".

וולטרס העמיד העונה ממוצעים של 7.5 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק ביורוליג. בליגת העל ממוצעיו עמדו על 7.7 נקודות ו-3 אסיסטים.

(עדכון ראשון: 7:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully